مدیر بورس منطقه‌ای همدان گفت: متوسط ارزش داد و ستد روزانه بورس همدان در آبان ماه ۵۴ میلیارد و ۶۱۴ میلیون و ۹۷۰ هزار و ۸۲۶ ریال بوده که نسبت به مهرماه ۶۳ درصد کاهش دارد.
کد خبر: ۷۹۹۸۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۹ 24 November 2019

متوسط ارزش داد و ستد روزانه بورس همدان ۶۳ درصد کاهش یافت

به گزارش تابناک همدان، مدیر بورس منطقه‌ای همدان گفت: متوسط ارزش داد و ستد روزانه بورس همدان در آبان ماه ۵۴ میلیارد و ۶۱۴ میلیون و ۹۷۰ هزار و ۸۲۶ ریال بوده که نسبت به مهرماه ۶۳ درصد کاهش دارد.

علی اسکندری افزود: آبان ماه امسال تعداد ۱۷۶ میلیون و ۲۶ هزار و ۶۱۷ سهم متعلق به ۴۲۱ شرکت به ارزش ۹۸۳ میلیارد و ۶۹ میلیون و ۴۷۴ هزار و ۸۶۲ ریال در تالار بورس منطقه‌ای استان همدان دادوستد شد.

مدیر بورس منطقه‌ای همدان یادآور شد: ۴۶ درصد مبادلات انجام شده مربوط به خرید سهام و ۵۴ درصد مربوط به فروش سهام بوده است.

وی تصریح کرد: بر این اساس و با توجه به ۱۸ روز کاری فعالیت تالار بورس منطقه‌ای استان همدان در این ماه، متوسط ارزش داد و ستد روزانه ۵۴ میلیارد و ۶۱۴ میلیون و ۹۷۰ هزار و ۸۲۶ ریال بوده که نسبت به مهر ماه، ۶۳ درصد کاهش داشته است.

اسکندری افزود: در این ماه شرکت‌های گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی، بانک گردشگری و تولیدی فولاد سپید فراب کویر به ترتیب بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

مدیر بورس منطقه‌ای همدان گفت: همچنین بورس منطقه‌ای همدان در راستای آشنایی عموم شهروندان با نحوه سرمایه‌گذاری در بورس، نسبت به برگزاری دوره‌های آموزشی، کارگاه‌های آموزشی و فراهم کردن امکان بازدید از تالار اقدام کرده که در آبان ماه ۹۸ نفر در دوره‌های آموزشی بورس همدان شرکت و ۴۰ نفر نیز از تالار بازدید کردند. 

اسکندری گفت: شاخص کل بورس در پایان آبان ماه معادل ۳۰۴ هزار و ۹۹۷ واحد بود که نسبت به ماه گذشته ۳ هزار و ۳۱۸ واحد کاهش یافت.

مدیر بورس منطقه‌ای همدان افزود: شاخص کل فرابورس نیز با ۱۴۵ واحد افزایش به ۳ هزار و ۹۵۰ واحد رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار