معاون عمرانی استاندار همدان برندسازی در همدان را یکی از رویکرد‌های اصلی توسعه‌ای و درآمدزایی عنوان کرد و گفت: هدف از برندسازی این است که توجه مردم جهان و سایر نقاط ایران را به استان همدان بیشتر جلب کنیم و با این اقدام افراد بیشتری در استان حاضر می‌شوند و ما می‌توانیم از اندیشه آن‌ها برای توسعه استان استفاده کنیم.
کد خبر: ۷۹۹۱۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۸ 21 November 2019

معاون عمرانی استاندار همدان برندسازی در همدان را یکی از رویکرد‌های اصلی توسعه‌ای و درآمدزایی عنوان کرد و گفت: هدف از برندسازی این است که توجه مردم جهان و سایر نقاط ایران را به استان همدان بیشتر جلب کنیم.

به گزارش تابناک همدان، محمودرضا عراقی در همایش نقش رویداد‌های بین‌المللی در توسعه گردشگری با بیان اینکه همدان گوهر گرانبهایی است که گرد و خاک را باید از روی آن کنار بزنیم اظهار کرد: این گوهر خود به خود می‌درخشد و نیاز به فعالیت چندانی ندارد اگرچه برای بهتر شدن باید اقدامات لازم انجام شود.

وی با اشاره به اینکه ما باید ایجاد ثروت کنیم تا در زندگی مردم موثر واقع شود افزود: صنعت گردشگری زودبازده‌تر از سایر صنایع است به همین دلیل ما آن در اولویت قرار دادیم اگرچه سایر صنایع نیز به سهم و جای خود دیده شده است.

معاون عمرانی استاندار همدان با بیان اینکه بسیاری از فعالیت‌های توسعه‌ای استان سمت و سوی گردشگری دارد تصریح کرد: ما در اجلاس «جاده ابریشم»، «شهر سبز جهان اسلام» و «همدان ۲۰۱۸» توانستیم تا حدودی همدان را به جهانیان بشناسیم اگرچه هنوز همه اهداف ما محقق نشده و در این مسیر در حال حرکت هستیم.

وی با اشاره به اینکه مسأله برندسازی را در استان دنبال کردیم ادامه داد: لالجین به عنوان شهر جهانی سفال و ملایر به عنوان شهر ملی مبل و منبت معرفی شد که مصداق کامل تولید ثروت بود، مبل و منبت ملایر طی سال گذشته ۶۰۰ میلیارد تومان درآمدزایی داشت.

عراقی با بیان اینکه امسال تویسرکان در آستانه تبدیل شدن به شهر ملی منبت گلریز است تصریح کرد: شهر ملایر نیز در راه جهانی شدن در حوزه مبل و منبت است و این برندسازی در سال جاری نیز ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه هدف از برندسازی این است که توجه مردم جهان و سایر نقاط ایران را به استان همدان بیشتر جلب کنیم ادامه داد: با این اقدام افراد بیشتری در استان حاضر می‌شوند و ما می‌توانیم از اندیشه آن‌ها برای توسعه استان استفاده کنیم.

معاون عمرانی استاندار همدان با بیان اینکه این اقدام باعث می‌شود افراد صاحب فکر و موثر در استان حفظ و حتی از نقاط دیگر راهی همدان شوند خاطرنشان کرد: اتفاقات خوبی در حوزه زیرساخت‌ها برای توسعه صنعت گردشگری استان رخ داده است.

وی گفت: نهضت پیاده‌راه‌سازی که در شهر همدان اتفاق افتاده نظر سایر مناطق کشور را نیز جلب کرده و مسؤولان و شهروندان بسیاری از نقاط دیگر کشور برای بازدید از این رویداد به همدان سفر کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار