برگزیدگان ۲ بخش نمایش خیابانی و خردسال بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان اعلام و از برگزیدگان تقدیر شد.
کد خبر: ۷۹۶۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۹ 12 November 2019
برگزیدگان ۲ بخش نمایش خیابانی و خردسال بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان اعلام و از برگزیدگان تقدیر شد.

به گزارش تابناک همدان از خبرگزاری تسنیم، عصر امروز در آیین اختتامیه بیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان در همدان برگزیدگان 2 بخش تئاتر خیابانی و خردسال معرف شدند.

برگزیدگان بخش تئاتر خیابانی

در بخش طراحی فضای نمایش خیابانی، هیات داوران جوایز خود را به نمایش‌های "وقتی من هفت سالم بود" و "اوکسی در جزیره بدنستان" به امیرحسین شفیعی و مهدی حبیبی و خانم نسا بخشی اعطا کردند.

در قسمت موسیقی تئاتر خیابانی ، هیات داوران جایزه خود را شامل دیپلم افتخار و جایزه نقدی به محمد نادری آهنگ ساز نمایش "یک چالش نه چندان کوچولو" اهدا کردند.

جایزه بهترین بازیگر نقش زن این بخش،  به نمایش "وقتی من هفت سالم بود"، "آینده مال بچه‌هاست" و "یک چالش نه چندان کوچولو" به خانم‌ها نرگس خاک‌کار، هیام احمدی و زهرا پیرحاجی اهدا شد.

در قسمت بازیگر نقش مرد بخش نمایش خیابانی نیز هیات داوران از بازیگران نمایش‌های "مرغ، درخت، گل" و "کمودور" شامل وحید حسن پور و احسان آزادجو به‌طور مشترک تقدیر به عمل آورد.

جایزه بازیگر برگزیده مرد تئاتر خیابانی شامل دیپلم افتخار و جایزه نقدی به "مصطفی کولویندی" بازیگر نمایش "وقتی من هفت سالم بود" اهدا شد.

در قسمت کارگردانی این بخش نیز هیات داوان جایزه این بخش را به همراه لوح تقدیر به کارگردان‌های نمایش‌های "نقل مبارک آقای طبیعت"، "اوکسی در جزیره بدنستان" و "یک چالش نه چندان کوچولو" به پژمان شاوردی، نسا بخشی و نوراله لک اهدا کردند.

جایزه هیات داوران در بخش طرح و ایده نمایش خیابانی، شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی نیز به طراح نمایش "وقتی من هفت سالم بود" از مهدی حبیبی اهدا شد.

دیپلم افتخار و جایزه نقدی برگزیده طرح و ایده نیز به نمایش "یک چالش نه چندان کوچولو" از نوراله لک اهدا شد.

همچنین هیات داوران در بخش بازیگری کودک با تقدیر از همه بازیگران، از بازیگران کودک نمایش‌های "او کسی در جزیره بدنستان" و "نقل مبارک آقای طبیعت" با اعطای هدیه تقدیر کرد.

هیات داوران جایزه ویژه شورای داوران را به خاطر بازی‌های یکدست، روان و تأثیرگذار به نمایش "سفر جادویی" به کارگردانی روح‌الله سنایی و نمایش "یک چالش نه چندان کوچولو" به آقای نوراله لک هدیه کرد.

داوری مسابقه بخش خیابانی بیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان بر عهده محمدعلی صادق‌حسنی، امیر مشهدی عباس و جواد انصافی بود.

برگزیدگان مسابقه خردسال

در بخش کارگردانی بخش خردسال، محمد محسنی از ساوه برای نمایش "کودک و پرنده"، بهناز مهدی‌خواه از تهران برای نمایش "دنیای خیال انگیز من" و حامد ترابی از همدان برای نمایش "هرکسی توی دنیا یه شکل و رنگی داره" نامزد بودند که جایزه برگزیده به محمد محسنی برای نمایش کودک و پرنده از ساوه اهدا شد.

در قسمت متن نمایش این بخش نیز وحید خسروی از تهران برای نمایش "حیاط خانه ما"، محمد محسنی از ساوه برای نمایش "کودک و پرنده" و منوچهر اکبرلو از تهران برای نمایش "پَر" نامزد بودند که جایزه برگزیده به منوچهر اکبرلو برای نمایشنامه پَر از تهران اهدا شد.

مصطفی کولیوندی از ساوه نیز برای نمایش "کودک و پرنده"، امیرحسین انصافی از تهران برای نمایش "حیاط خانه ما" و حامد ترابی از همدان برای نمایش "هرکسی توی دنیا یه شکل و رنگی داره" نامزد بخش بهترین بازیگر نقش مرد بودند که جایزه برگزیده به امیرحسین انصافی برای نمایش حیاط خانه ما از تهران اهدا شد.

در بخش بهترین بازیگر نقش زن نیز پگاه معصومی از همدان برای نمایش "مارمولک بد ادا"، مبینا احرار از تهران برای نمایش "من یک نخود فرنگی متفاوتم" و بهناز مهدی خواه از تهران برای نمایش "دنیای خیال انگیز من" نامزد بودند که جایزه برگزیده به بهناز مهدی خواه برای نمایش دنیای خیال انگیز من از تهران تعلق گرفت.

در بخش طراحی صحنه و عروسک نیز مهتاب حیدری و شکیبا مولوی برای نمایش "من یک نخود فرنگی متفاوتم" از تهران، مهدی حبیبی برای نمایش "کودک و پرنده" از ساوه و بهناز مهدی خواه و مریم غلامی برای نمایش "دنیای خیال انگیز من" از تهران نامزد بودند که جایزه برگزیده به مهدی حبیبی برای نمایش کودک و پرنده از ساوه اهدا شد.

آراد ترابی برای نمایش "هرکسی توی دنیا یه شکل و رنگی داره" از همدان و هوراد حبیبی برای نمایش "کودک و پرنده" از ساوه نیز در بخش خردسالان تقدیر ویژه شدند.

در بخش بهترین نمایش نیز "حیاط خانه ما" از تهران به کارگردانی وحید خسروی، "هرکسی توی دنیا یه شکل و رنگی داره" از همدان به کارگردانی حامد ترابی، "کودک و پرنده" از ساوه به کارگردانی محمد محسنی و "دنیای خیال انگیز من" از تهران به کارگردانی بهناز مهدی‌خواه نامزد بودند که جایزه برگزیده به کودک و پرنده به کارگردانی محمد محسنی از ساوه اهدا شد.

جوایز مردمی

جایزه مردمی بخش کودک بیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان نیز به نمایش "مزه دروغ تلخِ" به کارگردانی سمیرا یزدان‌پژوه از استان البرز رسید.

جایزه مردمی بخش نوجوان نیز به "افسانه ماردوش" به کارگردانی محمد جهان‌پا از شهر مشهد اختصاص یافت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار