مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه در محل مرکز سامد (سامانه اکترونیکی ارتباط مردم و دولت) در استانداری همدان حضور یافت.
کد خبر: ۷۹۶۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۱ 12 November 2019
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه در محل مرکز سامد (سامانه اکترونیکی ارتباط مردم و دولت) در استانداری همدان حضور یافت.

به گزارش تابناک همدان از  روابط عمومی منطقه، در راستای اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد مبنی بر تسریع در انتقال مشکلات و نظرات مردم به مدیران مربوطه و پاسخگویی به درخواست‌ها و مشکلات هم استانی‌های محترم،  امین روستایی در معیت معاون بازرگانی، روسای ناحیه مرکزی و روابط عمومی در برنامه این هفته سامد حاضر شدند.

این اقدام به منظور تبیین اهداف دولت تدبیر و امید، تحقق مصادیق حقوق شهروندی و استمرار تعامل مردم و دولت برای ایجاد فرصتی یکسان برای همه اقشار جامعه در راستای ارتباط مستقیم تلفنی با مسئولین و مدیران دستگاه‌های اجرایی انجام شد. 

سامد، سیستم ارتباطی موثری میان مردم و مسئولان بوده که از طریق این سامانه شهروندان می‌توانند براحتی، بدون واسطه و بدون مراجعه حضوری درخواست‌ها و مشکلات خود را با مسئولین استان مطرح و پیگیری کنند.

گفتنی است مردم شریف استان همدان می‌توانند روز چهارشنبه هر هفته از ساعت ۰۸ الی ۱۲ برای ارتباط مستقیم (دیدار چهره به چهره) با مدیر پخش فرآورده‌های نفتی این منطقه از سه طریق حضوری، در محل کار وی، واقع در میدان آرامگاه بوعلی، ارسال مستقیم نامه از طریق صندوق‌های تعبیه شده در ساختمان‌های اداری یا از طریق ارایه به دفتر مدیریت و یا تماس تلفنی از طریق شماره تلفن ۳۸۲۶۵۰۷۸ مسائل و مشکلات خود را با وی مطرح و پیگیری کنند.
 
حضور مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان در مرکز سامد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار