فرمانده انتظامی و رئیس پلیس فتای شهرستان ملایر ضمن عرض تسلیت به مناسبت دهه پایانی ماه صفر، وفات رسول اکرم (ص) و امام رضا (ع) اظهار داشت: استان همدان در ۶ ماهه اول سال جزء سه استان امن و برتر کشور می‌باشد.
کد خبر: ۷۹۱۷۸۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲ 26 October 2019

فرمانده انتظامی و رئیس پلیس فتای شهرستان ملایر ضمن عرض تسلیت به مناسبت دهه پایانی ماه صفر، وفات رسول اکرم (ص) و امام رضا (ع) اظهار داشت: استان همدان در ۶ ماهه اول سال جزء سه استان امن و برتر کشور می‌باشد.

به گزارش تابناک همدان از ملایر، سرهنگ محمد باقر سلگی در نشست با فعالین فضای مجازی افزود: من اعتقاد دارم جنگ ما جنگ نرم است و افسران این جنگ فعالین فضای مجازی و خبرنگاران می‌باشند.

وی عنوان کرد: در حوزه امنیت ما می‌توانیم امنیت را برقرار کنیم، ولی در حوزه روانی تلاش‌های فعالان فضای مجازی را می‌طلبد.

فرمانده نیروی انتظامی ملایر با اشاره به انتخابات پیش رو گفت:انتخابات وضعیت بسیار حساسی دارد، یک ماموریت بزرگی برای همه ما است، باید کاری کنیم که مردم مثل همیشه حضور حداکثری را در پای صندوق‌های رای داشته باشند.

وی افزود:این مهم را فعالین حوزه فضای مجازی باید به خوبی مدیریت کنند.

سلگی با اشاره به کاهش جرائم در سه ماهه گذشته و نسبت به سال گذشته خاطر نشان کرد:در مهرماه امسال ۴۱ درصد در حوزه سرقت و بالای ۳۵ درصد کاهش نزاع و درگیری داشته ایم که این نشان فرهنگ بالای مردم شهرستان است.

وی تاکید کرد: نیروی انتظامی باید اقداماتی در شان و طراز مردم شهرستان ملایر انجام دهد.

فرمانده نیروی انتظامی ملایر در مورد مزاحمت‌های تفرجگاه‌های شهرستان بیان کرد: امنیت تفرجگاه‌ها از الویت‌ها و دغدغه ما است که در ظرف سه ماه ۳۰ نفر دستگیر شده اند.

سرهنگ سلگی با اشاره به تعامل خوب دستگاه قضایی شهرستان ملایر با نیروی انتظامی اضافه کرد: برای این مزاحمین حبس از ۵ تا ۱۰ سال و تبعید در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه گفت: در حوزه‌های مختلف مواد مخدر شهرستان پاکسازی صورت گرفته و در بحث کشفیات در حد کلان افزایش داشته ایم و در مورد خورده فروشی هم برخورد قاطع خواهیم داشت.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ملایر هشدار داد و تاکید کرد:ماموران پلیس سوار خودشان باید اول قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا الگو برای مردم باشند.

وی اظهار امیدواری کرد و گفت:نگاه ما به جامعه نگاهی فرهنگی و تربیتی است ما نگاه چکشی و برخوردی نداریم.

سلگی اظهار کرد: جوانان ما آینده سازان این نظام هستند و تمام توفیقاتی که امروزه نیروی انتظامی دارد با همکاری مردم بوده است و افتخارمان خدمتگزاری به مردم و در کنار آنها بودن است.

وی از همشهریان ملایری درخواست کرد: در صورت بروز تخلفات با سامانه‌های اطلاع رسانی پلیس با شماره‌های ۱۱۰، ۱۱۶، ۱۹۷ ۱۲۸، ۱۳۰ تماس حاصل فرمایند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار