رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه گفت: مسئولان و مدیران نظام جمهوری اسلامی ایران در سراسر کشور مهلت ۳۰ روزه‌ای برای ثبت اموال و دارایی خود دارند و بعد از دریافت حساب کاربری "ثنا" از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی، لازم است تا پایان آبان ماه دارایی‎ها و اموال خود را در سامانه مذکور اعلام کنند.
کد خبر: ۷۹۱۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱ 24 October 2019
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه گفت: مسئولان و مدیران نظام جمهوری اسلامی ایران در سراسر کشور مهلت ۳۰ روزه‌ای برای ثبت اموال و دارایی خود دارند و بعد از دریافت حساب کاربری "ثنا" از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی و لازم است تا پایان آبان ماه دارایی‎ها و اموال را در سامانه مذکور اظهار کنند.

به گزارش تابناک همدان از تجارت‌نیوز به نقل از قوه قضاییه، حجت الاسلام شهریاری با بیان اینکه اینکه سامانه ثبت دارایی مسئولان بر روی شبکه ملی قرار گرفته است، اظهار کرد: مسئولان و مدیران نظام جمهوری اسلامی ایران در سراسر کشور از ۲۸ مهرماه که این سامانه روی شبکه ملی قرار گرفته است، می‌توانند با مراجعه به نشانی https://amval.adliran.ir دارایی و اموال خود را اظهار کنند.

وی ادامه داد: مسئولان و مدیران نظام جمهوری اسلامی ایران در سراسر کشور مهلت ۳۰ روزه‌ای برای ثبت اموال و دارایی خود دارند و بعد از دریافت حساب کاربری “ثنا” از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی و لازم است تا پایان آبان ماه دارایی‎ها و اموال را در سامانه مذکور اظهار کنند.

شهریاری با بیان اینکه دسترسی به سامانه ثبت دارایی مقامات، مسئولان و کارگزاران جمهوری اسلامی ایران به دلیل حفظ امنیت اطلاعات تنها از داخل کشور مقدور است، تصریح کرد: این سامانه بر روی شبکه ملی قرار دارد و از خارج کشور قابلیت دسترسی ندارد. ما به همه مدیران توصیه می‌کنیم قبل از ورود به سامانه اموال و دارایی‌ها به سامانه https://residegi.adliran.ir وارد شوند و اطلاعات کافی را از این سامانه اخذ کنند.

رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه خاطرنشان کرد: تمهیدات امنیتی لازم در این حوزه در نظر گرفته شده و محرمانگی اطلاعات محفوظ بوده و ما مطابق قانونی که مصوب مجلس شورای اسلامی است، گام برمی‎داریم.

معاون رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه دفتر ویژه ثبت دارایی مسئولان در ساختمان ستاد مرکز آمار و فناوری اطلاعات فعال است، گفت: در همین راستا در نقاط مهم حاکمیتی حضور فیزیکی داریم و با شورای عالی امنیت ملی، شورای نگهبان قانون اساسی، شورای عالی انقلاب فرهنگی، شورای عالی فضای مجازی، مجمع تشخیص مصلحت نظام، مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در این زمینه مکاتبه شده است.

برای دریافت حساب کاربری “ثنا” مراجعه مسئولان به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی با همراه داشتن کارت ملی ضروری می‌باشد.

در فرآیند اظهار دارایی لازم است اشخاص به اعتبار کلیه سمت‌هایی که پس از لازم‌الاجرا شدن قانون رسیدگی به دارایی مقامات، مسئولان و کارگزاران جمهوری اسلامی ایران در تاریخ ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ عهده‌دار شده اند، در بازه زمانی ابتدا و انتهای مسئولیت دارایی خود را در فرم‌های پیش بینی شده سامانه اعلام کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار