علیرضا خاکی فیروز با بیان اینکه استاندارد وظیفه یک دستگاه اجرایی نیست، گفت: استاندارد یک مطالبه ملی است که برای تحقق آن نیازمند عزم و اراده همگانی هستیم.
کد خبر: ۷۸۹۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۶ 16 October 2019
رئیس مرکز تایید صلاحیت سازمان ملی استاندارد با بیان اینکه استاندارد تنها وظیفه یک دستگاه اجرایی نیست، تاکید کرد: استاندارد دکترین انسانیت، اخلاق‌مداری و یک مطالبه ملی است که همه باید برای تحقق آن تلاش کنند.
 
به گزارش ایرنا، خاکی فیروز در همایش روز جهانی استاندارد اظهار داشت: این روحیه و تفکر متعالی باید در وجود همگان نهادینه شود.

وی اضافه کرد: هر جا و هر وقت که آرامش و آسایش ما دچار اختلال می‌شود، یعنی استاندارد آن موضوع رعایت نشده است.

خاکی فیروز با بیان اینکه استاندارد وظیفه یک دستگاه اجرایی نیست، گفت: استاندارد یک مطالبه ملی است که برای تحقق آن نیازمند عزم و اراده همگانی هستیم.

رئیس مرکز تایید صلاحیت سازمان ملی استاندارد ایران یادآوری کرد: استاندارد‌ها یک امر اتفاقی و انتزاعی نیستند و برای دستیابی به آن‌ها باید سختی و مرارت‌های بسیاری را تحمل کنیم.

وی افزود: اگر به استاندارد‌ها احترام بگذاریم می‌توانیم زندگی اجتناعی و فردی آرام و امنی داشته باشیم.

خاکی فیروز به شعار روز جهانی استاندارد اشاره کرد و گفت: برای"استاندارد‌های ویدئویی، خالق صحنه‌های جهانی" فیلم ۲۰ ثانیه‌ای محمد خدادادی از زنجان از بین آثار ۱۶۳ کشور جهان برگزیده شد که افتخار بزرگی برای کشومان محسوب می‌شود.

رئیس مرکز تایید صلاحیت سازمان ملی استاندارد خاطرنشان کرد: هر سال سازمان بین المللی براساس چالش‌هایی که جهان با آن مواجه است شعاری را مطرح می‌کند و از ۲ سال پیش برای این شعار فیلم کوتاهی نیز ساخته می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد: انتخاب این فیلم از ایران یک اعتبار بین المللی برای کشورمان محسوب می‌شود و امیدواریم برنده سال بعدی فیلم روز جهانی استاندارد از همدان فرهیخته باشد که در استانداردسازی سرآمد است.

۱۶ تا ۲۲ مهر ماه هفته استاندارد نامگذاری شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار