حسن ربانی‌ارشد افزود: طرح مجموعه شهری همدان به مرکزیت شهر همدان و ۶ شهر دیگر نزدیک همدان تشکیل شده که برای هر یک وظایف و نقش‌های مشخص تعریف شده است.
کد خبر: ۷۸۸۹۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۶ 15 October 2019
مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت:‍ با تصویب طرح مجموعه شهری، همدان «کلانشهر» شد.

به گزارش ایسنا، ربانی‌ارشد اظهار کرد: در صحن شورای عالی شهرسازی و معماری به ریاست وزیر راه و شهرسازی و با حضور استاندار همدان، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و شهردار همدان طرح مجموعه شهری همدان بعد از ۷ سال تصویب شد.

وی تصریح کرد: طرح مجموعه شهری همدان از مهمترین طرح‌های بالادستی بوده که برای هدایت و توسعه منطقه شهری همدان به ویژه شهر همدان بسیار مهم و راهگشای است.

ربانی‌ارشد افزود: طرح مجموعه شهری همدان به مرکزیت شهر همدان و ۶ شهر دیگر نزدیک همدان تشکیل شده که برای هر یک وظایف و نقش‌های مشخص تعریف شده است.

وی یادآورشد: این طرح جزو چند طرح پیشرو در مجموعه‌های شهری کشور است که به تصویب شورای عالی شهرسازی و معماری می‌رسد که با پیگیری‌های مجدانه اداره کل راه و شهرسازی طی یک سال گذشته به صحن شورای عالی رفت وتصویب شده و از این نظر شهر‌های این مجموعه شهری دارای اسناد معتبر و احکام مشخصی برای نحوه توسعه و راهبری در آینده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار