برنامه‌های هفته تربیت بدنی سال جاری با شعار «پیش به سوی ایران فعال» در سراسر ایران اسلامی برگزار می‌شود و هفته تربیت بدنی از ٢٦ مهر ماه آغاز و دوم آبان ماه به پایان می‌رسد و روز‌های این هفته نیز مطابق با مناسبت هر روز نامگذاری شده و برنامه‌های متنوعی در سراسر کشور برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۷۸۸۵۶۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۳ 14 October 2019
برنامه‌های هفته تربیت بدنی سال جاری با شعار «پیش به سوی ایران فعال» در سراسر ایران اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش تابناک همدان از روابط عمومی و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، هفته تربیت بدنی از ٢٦ مهر ماه آغاز و دوم آبان ماه به پایان می‌رسد.

شعار هفته تربیت بدنی «پیش به سوی ایران فعال» است و روز‌های این هفته نیز نامگذاری شده است بطوریکه مطابق با مناسبت هر روز برنامه‌های متنوعی در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

بر همین اساس، ٢٦ مهر ماه مصادف با اولین روز از هفته تربیت بدنی «ورزش، همدلی و مشارکت اجتماعی» نامگذاری شده است.

رویکردبرنامه‌های این روز تمرکز بر تقویت بنیاد خانواده است.

٢٧ مهرماه به نام «ورزش، ایثار نهضت حسینی» با رویکرد تمرکز بر روحیه جهادی و حماسی مزین شده است.

٢٨ مهرماه روز ورزش، آگاهی و سبک زندگی فعال با رویکرد تمرکز بر اصلاح نگرش و سواد حرکتی است.

شعار چهارمین روز هفته تربیت بدنی مصادف با ٢٩ مهرماه ورزش، سنت‌های آیینی و پیوند نسل‌ها با رویکرد تمرکز بر تقویت انسجام اجتماعی است.

٣٠ مهرماه با شعار ورزش، توانمندی و امید به آینده نامگذاری شده و رویکرد برنامه‌های این روز تمرکز بر توانمند سازی کم توانان است.

شعار ششمین روز هفته تربیت بدنی مقارن اول آبان ماه "ورزش، پویایی و سلامت ملی " است و رویکرد برنامه‌های متناسب با این روز تمرکز بر توانمند سازی اقشار است.
 
شعار آخرین روز هفته تربیت بدنی در سال جاری مقارن با دوم آبان ماه ورزش، معنویت و ولایتمدازی است و رویکرد برنامه‌ها در این روز تمرکز بر تقویت اخلاق و تعالی جامعه است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار