مدیر مخابرات منطقه همدان گفت: طرح حذف قبض گامی اساسی در راستای دولت الکترونیک، کاهش هزینه ها، حفظ محیط زیست بوده که سالهاست دغدغه دولت ومسئولین است و شرکت مخابرات ایران و مخابرات منطقه همدان ماهها قبل از اجرایی شدن این طرح اقدام به اطلاع رسانی کرده و از هر طریق ممکن مانند ارسال پیامک، درج در پشت قبض، رسانه‌های دیداری و شنیداری، مطبوعات و تمامی خبرگزاریها شهروندان محترم را از عزم مخابرات برای اجرایی شدن این طرح باخبر نموده است.
کد خبر: ۷۸۷۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰ 09 October 2019
 مدیر مخابرات منطقه همدان گفت: طرح حذف قبض گامی اساسی در راستای دولت الکترونیک، کاهش هزینه ها، حفظ محیط زیست بوده که سالهاست دغدغه دولت ومسئولین است.

به گزارش تابناک همدان، از روابط عمومی شرکت مخابرات منطقه همدان، محمد علی گرزین افزود: شرکت مخابرات ایران و مخابرات منطقه همدان ماهها قبل از اجرایی شدن این طرح اقدام به اطلاع رسانی کرده و از هر طریق ممکن مانند ارسال پیامک، درج در پشت قبض، رسانه‌های دیداری و شنیداری، مطبوعات و تمامی خبرگزاریها شهروندان محترم را از عزم مخابرات برای اجرایی شدن این طرح باخبر نموده است و طرح مذکور از اول مهرماه یعنی حدود ۲ هفته است که به اجرا در آمده و مشترکینی که با قطع کامل یا یکطرفه تلفن خود مواجه شده اند، مشترکینی هستند که بدهی آن‌ها بالغ بردوماه شده است.

وی یاد آور شد: ما سه روش ساده برای دریافت هزینه کارکرد تلفن ثابت به مشترکین معرفی کردیم. 

 _سامانه ۲۰۰۰ «باتلفن ثابت»
 
_سامانه #۲۰۲۰* «با تلفن همراه»

_وب سایت www.tci.ir

 که به محض پرداخت حتی درصورت قطع تلفن خط مشترکین حداکثر نیم ساعت بعد وصل خواهد شد و نیازی به مراجعه مشترکین به دفاتر و امورمشترکین‌ها نیست و مشترکینی که از سایر درگاه‌های غیرحضوری مبلغ را پرداخت کنند بدلیل اینکه با تاخیر یک روزه بانک مربوطه در حساب مخابرات قرارمی گیرد لذا یک روز باید صبر کنند تا تلفن آن‌ها وصل گردد.

مدیر مخابرات منطقه همدان، تصریح کرد: اگر مشترکین عزیز به هردلیلی به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند هزینه‌های که از آن‌ها اخذ میشود مربوط به تعرفه خدمات خود دفاتر است وبه مخابرات ارتباطی ندارد.

 وی افزود: پیشنهاد ما به مشترکین محترم این است که حتما ازسه روش فوق الذکر کارکرد تلفن خودرا پرداخت کنند که اگرقطع باشه سریعا وصل گردد. ونیازبه مراجعه فیزیکی به دفاتروپرداخت هزینه اضافی نشوند.

گرزین در ادامه با اظهار گله مندی از نهادها، ادارات و مردم عزیز استان گفت: مخابرات منطقه همدان درحال حاضر مبلغی بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان از مشترکین محترم اعم از مشترکین حقیقی وحقوقی طلبکار است که متاسفانه در روند ایجاد زیر ساخت وتوسعه موجب اختلال شده است.. بلاشک اجرای هر طرحی که برای اولین بار انجام بگیردخالی از چالش نبوده وطرح حذف قبض نیز تا زمانیکه مشترکین محترم با روش‌های پرداخت کارکردتلفن خود آشنا شوند زمان می‌برد و بنابراین کارشناسان و کارکنان خدوم ما در مجموعه مخابرات استان با تمام توان در رفع نواقص کوشاخواهند بود

محمدعلی گرزین با اشاره به مطالبه ۱۵ میلیاردی مخابرات منطقه همدان از مشترکین، اظهار کرد: از ۶۰۰ هزار شماره تلفن بدهکار استان همدان به مخابرات ۷۰ هزار شماره تلفن در دو مرحله قطع شده است.

وی با بیان اینکه مشترکینی که تلفنشان قطع شده است در دو دوره گذشته بدهکاری داشتند، تصریح کرد: به تک تک مشترکین بدهکار در دو مرحله پیامک داده شده و حتی تماس تلفنی نیز گرفته شده سپس اقدام به قطعی شده است.

وی درباره پرداخت قبض تلفن ادارات نیز عنوان کرد: در ادارات نیز به تلفن‌های موبایلی که در مخابرات ثبت شده، پیامک اخطار داده شده بود و سپس تلفن ادارات قطع شده است.

مهندس گرزین با اشاره به اینکه حذف قبوض کاغذی به تازگی آغاز شده است، اعلام کرد: طرح حذف قبوض کاغذی در ابتدای کار است و تنها مربوط به مخابرات نیست بنابراین همه باید کمک کنند تا در بین مردم جا بیفتد.

وی بیان کرد: حذف قبوض کاغذی باعث کاهش هزینه‌ها، صرفه‌جویی در مصرف کاغذ می‌شود، اما اینکه مردم نسبت به پیامک‌های شرکت مخابرات توجهی نکرده‌اند به علت بی اعتمادی به مسائل الکترونیکی است و لذا ازکلیه رسانه‌های استان خواهشمند است جهت تنویر افکار عمومی ورفع شبهات احتمالی در این امر ملی مخابرات رایاری فرمایند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار