نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس می‌گوید سرعت تصویب لایحه تجارت ناشی از اقدامات کارشناسانه‌ای است که در کمیسیون حقوقی و قضایی انجام گرفته است و مجلس روی لایحه تجارت حدود ۱۶ سال کار کارشناسی انجام داد، اما برخی بدون توجه به این زحمات، اظهارنظر‌های غیرمنصفانه انجام می‌دهند.
کد خبر: ۷۸۵۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۹ 06 October 2019

نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس می‌گوید سرعت تصویب لایحه تجارت ناشی از اقدامات کارشناسانه‌ای است که در کمیسیون حقوقی و قضایی انجام گرفته است.

به گزارش تابناک همدان، امیر خجسته نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی به نقل از خانه ملت درباره تصویب کتاب نخست لایحه تجارت، گفت: مجلس روی لایحه تجارت حدود ۱۶ سال کار کارشناسی انجام داد، اما برخی بدون توجه به این زحمات، اظهارنظر‌های غیرمنصفانه انجام می‌دهند.

حضور نمایندگان بخش خصوصی و اقتصاددانان در جریان تصویب لایحه تجارت

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود: در جریان بررسی لایحه تجارت نمایندگان بخش خصوصی و اقتصاددانان حضور داشتند بنابراین انتظار می‌رفت اقدامات مجلس برای تصویب این لایحه زیر سوال نرود.

عده‌ای برای تضعیف لایحه تجارت هیاهوی رسانه‌ای راه انداختند که ممکن است برخی از این هجمه از سوی افرادی باشد که با امکانات و سرمایه‌ای خود به دنبال ایجاد فضای مسموم علیه لایحه تجارت و مجلس در جامعه هستند

وی اظهار کرد: اگر چه ممکن است لایحه تجارت ضعف‌هایی داشته باشد، اما اینکه مطرح شود لایحه تجارت چشم بسته تصویب شده، منصفانه و صحیح نیست.

این نماینده مردم در مجلس دهم اضافه کرد: سرعت تصویب لایحه تجارت ناشی از اقدامات کارشناسانه‌ای است که در کمیسیون حقوقی و قضایی انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه افراد نباید با اهداف خاص به شأن و جایگاه مجلس حمله کنند، اضافه کرد: کارشناسان می‌توانند پیشنهادات خود را درباره لایحه تجارت به مجلس ارائه کنند.

نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با طرح این سوال که لایحه‌ای که ۱ که حدود ۱۵ سال با حضور نمایندگان مجلس، دولت، مرکز پژوهش‌ها و بخش خصوصی مورد بررسی قرار گرفته چگونه غیرکارشناسی است، ادامه داد: عده‌ای برای تضعیف لایحه تجارت هیاهوی رسانه‌ای راه انداختند که ممکن است برخی هجمه‌ها از سوی افرادی باشد که با امکانات و سرمایه‌ای خود به دنبال ایجاد فضای مسموم علیه لایحه تجارت و مجلس در جامعه هستند. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار