مصطفی پناهنده میزان قیمت بلیط اتوبوس از همدان به سمت مهران را اینگونه اعلام کرد: نرخ بلیط اتوبوس‌های ۴۴، ۳۲ و ۲۵ نفره به ترتیب ۶۵ هزار تومان، ۸۰ هزار تومان و ۱۰۰ هزار تومان هستند که هیچ گونه افزایش قیمتی نسبت به سال گذشته نداشته همچنین مقصد نهایی این اتوبوس‌ها پایانه برکت مهران است.
کد خبر: ۷۸۵۸۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۹ 06 October 2019
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان گفت: ۸۰۰۰ دستگاه اتوبوس برای بازگشت زائران از مرز مهران به استان همدان در پایانه موقت مریانج تدارک دیده شده است.

به گزارش ایسنا، پناهنده با اشاره به اینکه ۳۵ هزار نفر از استان همدان در سامانه «سماح» ثبت نام کرده اند، افزود: برای اربعین امسال همدان به عنوان «هاب» پنج استان قم، مازندران، گلستان، خراسان رضوی و شمالی تعیین شده است که استان‌های سمنان، قزوین و تهران نیز برای سفر به مرز مهران به ناچار باید از استان همدان گذر کنند.

وی میزان قیمت بلیط اتوبوس از همدان به سمت مهران را اینگونه اعلام کرد: نرخ بلیط اتوبوس‌های ۴۴، ۳۲ و ۲۵ نفره به ترتیب ۶۵ هزار تومان، ۸۰ هزار تومان و ۱۰۰ هزار تومان هستند که هیچ گونه افزایش قیمتی نسبت به سال گذشته نداشته همچنین مقصد نهایی این اتوبوس‌ها پایانه برکت مهران است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان با تأکید بر اینکه قیمت اتوبوس‌ها بالا نیست، اظهار کرد: اینکه به نظر قیمت‌ها بالاست به این علت است که اتوبوسی که زائران را به مرز مهران می‌رساند، ناچار باید خالی بازگردد.

پناهنده با بیان اینکه زائران نگرانی تهیه بلیط اتوبوس برای رفتن به سمت مرز مهران را نداشته باشند، گفت: با توجه به تقاضای زوار به صورت روزانه اتوبوس به تعداد کافی برای اعزام زائران به مرز مهران در پایانه انقلاب همدان وجود دارد و از این بابت هیچ گونه نگرانی برای تأمین اتوبوس وجود ندارد.

وی همچنین ادامه داد: برای پنج استانی که تعیین شده تا از همدان به شهر‌های خود اعزام شوند، مسافران در پایانه موقت مریانج از اتوبوس پیاده شده و نسبت به انتخاب سفر دوم خود اقدام کنند که امیدواریم با همکاری زوار گرامی بتوانیم در کمترین زمان ممکن مرحله دوم سفر زوار را مهیا کنیم.

پناهنده با اشاره به اینکه زائران صبوری لازم را پیشه کنند، خاطرنشان کرد: یکی از دلایل قیام امام حسین (ع) برپایی فرائض دینی بود که یکی از همین فرایض صبوری است بنابراین افرادی که توفیق زیارت اربعین را پیدا می‌کنند، نیازمند است صبوری بیشتری را پیشه کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار