حجت الاسلام هادی نظیری با اشاره به اینکه اندیشه اسلام ناب در قلب برخی مسئولان جای نگرفته است، ادامه داد: یکی از پیامد‌های عدم تبیین اسلام ناب، مقاومت در برابر استکبار و فشار‌های دشمن است و مسئولی که در برابر دشمن عقب نشینی می‌کند یعنی نتوانسته اسلام ناب و اندیشه‌های امام راحل را در خود پرورش دهد.
کد خبر: ۷۸۵۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۷ 06 October 2019
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان از فعالیت ۱۵ پایگاه سلامت اجتماعی در استان خبر داد و گفت: در طرح سلامت اجتماعی هدفگذاری‌ها در مناطق آسیب پذیر طرح ریزی شده و تقویت فرهنگی، اجتماعی این محله‌ها در دستور کار است.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام نظیری با اشاره به ظرفیت عمیق و دقیق رسانه در برابر جبهه دشمن اظهار کرد: امروز با استفاده از فضای بسیار مهم رسانه می‌توان اهداف نظام جمهوری اسلامی را پیش برده و همانند دشمن در جبهه مقابل انقلاب فعالیت گسترده داشت.

وی تصریح کرد: امروز با توجه به صدور بیانیه گام دوم انقلاب باید برنامه‌های فرهنگی‌به سمت و سوی جوانگرایی و ایجاد نشاط و امید در فضای جامعه سوق داده شده همچنین آینده درخشان جامعه اسلامی که همان ظهور منجی عالم بشریت است را در جامعه تبیین کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان فعالان رسانه را در خط مقدم جهاد دانست و بیان کرد: رویارویی با رسانه‌های غربی و پیش قراول بودن در شناسایی مسائل امری بس دشوار بوده که انتقال آن به اقشار تأثیرگذار به عهده رسانه‌ها است. رسانه فاخر انقلابی باید هوشمندانه مسائل را شناسایی کرده و در تصمیم گیری ارکان نظام موثر واقع شود.

نظیری با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی در اشاعه اندیشه اسلام ناب باید گام بردارد، عنوان کرد: اسلام ناب امروز در جامعه به صورت کامل تبیین نشده و جامعه با آسیب‌های جدی معرفتی مواجه است.

وی با اشاره به اینکه اندیشه اسلام ناب در قلب برخی مسئولان جای نگرفته است، ادامه داد: یکی از پیامد‌های عدم تبیین اسلام ناب، مقاومت در برابر استکبار و فشار‌های دشمن است و مسئولی که در برابر دشمن عقب نشینی می‌کند یعنی نتوانسته اسلام ناب و اندیشه‌های امام راحل را در خود پرورش دهد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان جلوگیری از نفوذ فکری و فرهنگی در جامعه را وظیفه ارگان‌های فرهنگی به ویژه اداره کل تبلیغات اسلامی دانست و گفت: اگر طراحی لازم در ظهور و بروز اندیشه ناب اسلام صورت گیرد، نظام معادلاتی بعضی از مسئولان کاملا تغییر خواهد کرد.

وی تبیین بیانیه گام دوم انقلاب را یکی از راه‌های نشر اسلام ناب در جامعه خواند و افزود: تدابیر و برنامه‌های بیانیه گام دوم انقلاب برای آحاد مردم جامعه باید تبیین شود و اجازه نمی‌دهیم بیانیه در کتاب و بیان باقی بماند.

نظیری با بیان اینکه خانواده یکی از اساسی‌ترین و بنیادی‌ترین زیربنای جامعه بوده و کوچکترین تحولات در جامعه منشأ خانوادگی دارد که نباید از آن غافل شویم، اظهار کرد: امروز استکبار دست روی خانواده‌ها گذاشته و قصد فروپاشی مفهوم خانواده را دارد که با انتشار مبانی دینی در خانواده باید در برابر این هجمه دشمنان ایستادگی کنیم.

وی افزود: اجرای طرح همسرنوشتی در راستای تقویت بنیان خانواده صورت گرفته و قصد بر این است که از کوچکترین ظرفیت‌های موجود در محلات برای تقویت و تحکیم خانواده‌ها استفاده شده است.

نظیری سرمایه گذاری در حوزه مساجد و مدارس را لازمه تغییر در ساختار فرهنگی و ضعف‌های موجود دانست و گفت: طرح امام محله یکی از طرح‌هایی است که می‌تواند از ظرفیت مساجد در محله‌ها استفاده ویژه‌ای کرده و هویت مسجد را به پایگاه امن محل در همه حوزه‌ها برای اهالی محل تغییر دهد.

وی در ادامه از فعالیت ۲۲۰۰ هیئت مذهبی در استان همدان خبر داد و خاطرنشان کرد: پیاده روی اربعین و طرح اجتماع جاماندگان از اربعین توسط هیئت‌های مذهبی اداره شده که دشمن از این اتحاد و همبستگی در اجتماع اربعین خائن است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان تصریح کرد: اجرای برنامه حرم تا حرم ویژه اربعین حسینی در همدان برگزار می‌شود که در این برنامه صبح روز اربعین جاماندگان از پیاده روی اربعین حسینی مسافت امامزاده حسین (ع) تا امامزاده عبدالله (ع) را پیاده به سوگواری می‌پردازند.

وی در زمینه فعالیت سازمان تبلیغات در حوزه مجازی و رسانه گفت: انصافا این اداره کل در حوزه رسانه بسیار ضعیف عمل کرده و به زودی بستری فراهم خواهیم کرد تا حضور رسانه‌ها در این مجموعه مشهود شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار