سرهنگ محمدباقر سلگی با اشاره به اینکه اقدامات مختلفی در حوزه جرم و جنایت و مبارزه جدی با مواد مخدر عملیاتی شده است و پلیس با هوشمندی کامل تمامی موارد را رصد می‌کند، اظهارکرد: توسعه انضباط اجتماعی و ترافیکی در دستور کار پلیس شهرستان ملایر قرار دارد.
کد خبر: ۷۸۵۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۵ 06 October 2019
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۶ درصد کاهش انواع سرقت و ۱۱ درصد افزایش کشفیات در حوزه سرقت را نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته‌ایم، به مناسبت‌های پیش رو همچون اربعین و انتخابات اشاره و بیان کرد: پلیس آمادگی کامل دارد و تمهیدات لازم را برای حضور میلیونی مردم در اربعین حسینی اندیشیده شده است.

به گزارش ایسنا، سرهنگ سلگی در آئین تجلیل از همیاران پلیس در مدارس ملایر، افزود: ناجا با استفاده از بانک‌های اطلاعاتی اشرافیت خوبی در حوزه‌های مختلف همچون جرائم دارد و کوچکترین خطا با برخورد جدی پلیس مواجه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اقدامات مختلفی در حوزه جرم و جنایت و مبارزه جدی با مواد مخدر عملیاتی شده است و پلیس با هوشمندی کامل تمامی موارد را رصد می‌کند، اظهارکرد: توسعه انضباط اجتماعی و ترافیکی در دستور کار پلیس شهرستان ملایر قرار دارد.

سلگی افزود: تشویق همیاران پلیس در جهت ظهور رفتار حکیمانه و پیشگیرانه و ارتقای روحیه خدمت رسانی در حوزه نظم و ترافیک در سنین ابتدایی رشد، از جمله اهدافی است که با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهرستان ملایر و پلیس راهور در دستور کار قرار دارد.

فرمانده انتظامی ملایر خاطرنشان کرد: امروز نیز با اهدای کلاه همیار پلیس و دفترچه یادداشت دارای توصیه‌های ترافیکی، تلاش شد تا به دانش آموزان پسرانه حضرت علی ابن ابیطالب (ع) مدعو در مقطع ابتدایی به نوعی فعالیت‌های فرهنگ سازانه را توسعه بخشیم.

وی از همراهی و همکاری نهاد‌های اثربخش در توسعه فرهنگ ترافیک و احترام به قانون تقدیر کرد و افزود: راهبردی‌ترین پیام پلیس برای نیل به امنیتی در سطحی ایده آل احترام به قانون است.

سلگی در ادامه با بیان اینکه شعار پلیس ملایر در مهر ماه ۱۳۹۸ "پلیس هوشمند، امین مردم " است، افزود: در این هفته بیش از ۱۰۰ برنامه اصلی و فرعی در حوزه‌های آموزش همگانی، خدمات مضاعف، ورزشی، معنوی و قرآنی، علمی، عمرانی و فرهنگی در کنار اجرای طرح‌های انتظامی و ترافیکی همراه با ادارات دولتی و موثر در تولید و ارتقاء سطح نظم و امنیت جامعه در دست اجرا قرار دارد.

وی در تشریح عملکرد انتظامی ملایر در ۶ ماهه نخست سال ۱۳۹۸ و مقایسه آن در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل، افزود: توفیقات قابل توجهی با عنایت به هوشمندی، اشرافیت و حضور در صحنه حافظان نظم و امنیت در این خطه شهید پرور طی این مدت به دست آمده است.

این مقام انتظامی یادآورشد: همچنین میز خدمت و پاسخگویی مضاعف پلیس ملایر، در نماز جمعه این شهرستان برپا شد و نمازگزاران با مراجعه به میز خدمت پلیس به صورت چهره به چهره موضوعات مورد نظر خود را با ما مطرح و دستورات لازم را برای رسیدگی لازم دریافت کردند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار