محمد شریعتمداری با اشاره به اینکه یک میلیارد و ۲۲۵ میلیون دلار ارز نیمایی تبدیل به ریال و در اختیار چهار بانک قرار گرفته است افزود: از مجموع منابع ۹۰ هزار میلیارد ریال پرداخت صورت گرفته است.
کد خبر: ۷۸۴۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳ 03 October 2019
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پرداخت ۹۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زا در کشور خبر داد.

به گزارش مهر، شریعتمداری در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان همدان با بیان اینکه یکی از مهمترین نکات اشاره شده در این جلسه اشتغال پایدار روستایی است اظهار کرد: تجربه این مهم از گذشته وجود دارد و در دولت‌های قبل نیز برای اشتغال روستایی اعتبار هزینه شده است.

وی با اشاره به تلاش دولت برای برداشت ۱.۵ میلیارد تومانی از منابع صندوق دخیره ارزی و پرداخت آن توسط چهار بانک عامل، افزود: امروز نواقصی در متن قانون دیدم که از دو طریق جلو رفتیم، ماه گذشته به تصویب رسید مسئله از طریق مجلس دنبال و اصلاح قانون در کمیسیون برنامه و بودجه تصویب شد که امیدوارم به صحن بیاید.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه یکی از مشکلات محدودیت قانون و رسته در پرداخت تسهیلات روستایی بود، گفت: در قانون قبل بخش صنعت پیش‌بینی نشده بود که باید اصلاح می‌شد، یکی دیگر از مباحث نیز بانک‌ها بودند که به دلیل نداشتن منابع پرداخت را به تاخیر می‌اندازند.

وی با اشاره به اینکه یک میلیارد و ۲۲۵ میلیون دلار ارز نیمایی تبدیل به ریال و در اختیار چهار بانک قرار گرفته است افزود: از مجموع منابع ۹۰ هزار میلیارد ریال پرداخت صورت گرفته است.

شریعتمداری با بیان اینکه در استان همدان مجموع طرح‌های پرداخت شده ۲۵۹ میلیارد تومان بوده و از ۲۷۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان عقد قرارداد شده است افزود: برای ۴ هزار و ۸۵۱ طرح در استان برای دریافت تسهیلات ارزان‌قیمت تقاضا داشتیم که ۲۷۴ میلیارد تومان طرح منعقد شده و ۲ هزار مورد پرداخت شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار