مراد ناصری اظهار کرد: سال گذشته دو موکب مردمی از سوی نهاوند در شهر کربلای معلی برپا شد و خدمات خوبی به زائران ارائه داد.
کد خبر: ۷۸۴۷۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱ 02 October 2019
فرماندار نهاوند گفت: در اربعین حسینی سه موکب مردمی از شهرستان نهاوند در شهر کربلا برپا میشود و خدمات رفاهی به زائران ارائه می‌دهد.

به گزارش فارس،وی افزود: سال گذشته علاوه بر موکب ویژه بانوان در شهر کربلا یک موکب با عنوان موکب شهدای شهر برزول با مساعدت مردمی در کربلا به مدت ۲۰ روز برپا شد که به تمام زائران به ویژه زائران نهاوندی با ۱۰ نیروی داوطلب خدمات ارائه داد.

فرماندار شهرستان نهاوند افزود: امسال نیز علاوه بر این دو موکب مجوز برپایی موکب شهدای شهر گیان نیز دریافت شد که در ایام اربعین در شهر کربلا ایجاد خواهد شد.

وی با بیان اینکه خدماتی که در این موکب‌ها به زائران ارائه می‌شود همگی از محل جمع‌آوری کمک‌های مردمی و خیرین است از برپایی سه موکب در شهرستان نهاوند خبر داد.

مرادی گفت: در ایام اربعین سه موکب در شهر نهاوند، فیروزان و مسیر بین شهری برپا می‌شود که طی این مدت خدمات لازم از جمله نهار و شام به زائران ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه راهپیمایی اربعین بزرگترین همایش جهانی اسلام است که باعث وحشت دشمنان می‌شود افزود: با توجه به اینکه راهپیمایی عظیم اربعین یک همایش بزرگ جهانی است که قدرت مسلمانان را به رخ دشمنان اسلام می‌کشاند همه باید تلاش کنند تا این راهپیمایی به بهترین شکل ممکن برپا شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار