مهدی حمزه با نامعلوم بودن علت واژگونی کامیون اظهار کرد:، چون بعد از وقوع حادثه در محل حاضر شدیم نمی‌توانیم علت واژگونی را به طور مشخص اعلام کنیم، اما معمولا بر اثر بی احتیاطی یا خواب آلودگی یا صحبت با تلفن همراه این حوادث رخ می‌دهد. 
کد خبر: ۷۸۴۴۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲ 01 October 2019
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهار از فوت راننده یک کامیون در چهار کیلومتری پایگاه صالح آباد به سمت سنندج خبر داد.

به گزارش ایسنا، حمزه در توضیح این خبر بیان کرد: ساعت ۴:۳۰ صبح امروز -دوشنبه ۸ مهرماه- بنا بر اطلاع مرکز کنترل و فرماندهی عملیات گزارشی مبنی بر واژگونی یک دستگاه بنز جفت آتکو دریافت شد.

وی با بیان اینکه این واژگونی در چهار کیلومتری پایگاه صالح آباد به سمت سنندج رخ داده بود و امدادگران به محض اطلاع از وقوع حادثه در صحنه حاضر شدند، گفت: متأسفانه راننده کامیون که بین گاردریل و ستون کامیون گیر کرده بود و فوت و با درخواست جرثقیل سنگین از همدان پیکر راننده توسط ست نجات رهاسازی و تحویل عوامل انتظامی شد.

حمزه با نامعلوم بودن علت واژگونی کامیون اظهار کرد:، چون بعد از وقوع حادثه در محل حاضر شدیم نمی‌توانیم علت واژگونی را به طور مشخص اعلام کنیم، اما معمولا بر اثر بی احتیاطی یا خواب آلودگی یا صحبت با تلفن همراه این حوادث رخ می‌دهد. 

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهار در پایان با اشاره به اینکه علت وقوع حادثه توسط پلیس راهور در حال بررسی است، خاطرنشان کرد: این عملیات در ساعت ۶:۰۵ صبح امروز پایان یافت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار