محسن جعفری نژاد بسطامی در نشست با مدیر روابط عمومی استانداری همدان با بیان اینکه روابط عمومی حوزه گسترده‌ای فراتر از اطلاع رسانی است، افزود: دغدغه مدیران ارشد استان نسبت به محیط زیست کم است و باید ارتقا پیدا کند.
کد خبر: ۷۸۴۴۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱ 01 October 2019
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان گفت: دغدغه مدیران ارشد استان همدان نسبت به مقوله محیط زیست کم است و باید ارتقا پیدا کند.

به گزارش مهر، محسن جعفری نژاد بسطامی ادامه داد: روابط عمومی پویا و جریان ساز می‌تواند به مشارکت اقشار گوناگون و مردم در رفع بحران‌ها کمک کند و رابط مردم و دستگاه اجرایی یا نظارتی باشد.

جعفری نژاد بسطامی تاکید کرد: کار کردن در حوزه‌های گوناگون محیط زیست نیاز به توجه و در نظر گرفتن مسائل گوناگونی دارد که اگر دقت شود می‌تواند مسائل زیادی را از پیش روی جامعه و استان بردارد.

وی بابیان اینکه وقتی در مورد توسعه پایدار صحبت می‌کنیم در حقیقت در خصوص محیط زیست سخن می‌گوییم و هیچ ارگان دیگری نمی‌تواند این خلا را پر کند؛ در خصوص توجه محیط زیست استان همدان به مسئله سرمایه گذاری گفت: طبق برنامه ریزی‌ها طی همراهی با سرمایه گذارانی که دغدغه و مسئله خاص محیط زیستی در انجام پروژه ندارند برنامه‌ها انجام می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری همدان نیز گفت: محیط زیست متعلق به یک نهاد نیست بلکه متعلق به همه مردم است و بررسی و ارزیابی محیط زیستی پروژه‌ها سخت بوده و مسئولیت سنگینی دارد.

فاطمه حبیبی افزود: توجه به پیوست زیست محیطی پروژه‌ها در بدو کار سرمایه گذاران می‌تواند در رفع چالش‌های مرتبط با این حوزه موثر باشد.

وی اضافه کرد: اگر اتاق محیط زیست در ابتدای کار بررسی طرح‌های سرمایه گذاری باشد، مشکلات بعدی که ناشی از تاخیر سرمایه گذار در توجه به مسائل محیط زیستی پروژه مورد نظرش است ایجاد نشده و سرمایه گذار در استان حفظ می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار