فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۱۵۳ هزار عدد اسپری خوشبو کننده قاچاق و فاقد مجوز در شهرستان رزن خبر داد.
کد خبر: ۷۸۴۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶ 01 October 2019
کشف بیش از ۲۰۰ هزار نخ سیگار قاچاق در ملایر، کشف میلیاردی اسپری خوشبو کننده قاچاق در رزن و کشف مرغ قاچاق در بهار عناوین اخبار کوتاه انتظامی همدان است.

به گزارش مهر، فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف ۲۰۲ هزار و ۶۰۰ نخ سیگار قاچاق و فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد باقر سلگی گفت: ماموران مبارزه با جرایم اقتصادی شهرستان ملایر حین کنترل خودرو‌های عبوری در ایست و بازرسی پل حرم آباد، به یک دستگاه خودروی پژو پارس مشکوک و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی افزود: طی بازرسی از این خودرو ۲۰۲ هزار و ۶۰۰ نخ سیگار خارجی قاچاق و فاقد مجوز کشف و یک متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۱۵۳ هزار عدد اسپری خوشبو کننده قاچاق و فاقد مجوز در شهرستان رزن خبر داد.

سردار بخشعلی کامرانی صالح گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تردد یک دستگاه کامیون کشنده حامل لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در محور رزن-آوج، بررسی موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با قاچاق کالا پلیس آگاهی شهرستان رزن قرار گرفت.

وی افزود: با تشکیل تیم‌های ایست و بازرسی و کنترل خودرو‌های عبوری، کامیون مذکور متوقف و در بازرسی از آن ۱۵۳ هزار عدد اسپری خوشبو کننده قاچاق کشف شد.

سردار کامرانی صالح با بیان این که بر اساس نظر کارشناسان ارزش محموله کشف شده، ۲۲ میلیارد ریال برآورد شده، اظهار داشت: راننده و سرنشین خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف مرغ قاچاق در بهار

فرمانده انتظامی شهرستان بهار از کشف یک هزار قطعه مرغ قاچاق و فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ بزرگعلی نوری گفت: ماموران انتظامی شهرستان بهار حین کنترل محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را برای بررسی متوقف کردند.

وی گفت: طی بازرسی از این خودرو، یک هزار قطعه مرغ قاچاق و فاقد مجوز کشف و یک متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار با اشاره به این که کارشناسان ارزش این محموله را ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، افزود: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز جرایم دیگری در سطح جامعه می‌شود و مقابله با آن یکی از اولویت‌های کاری پلیس به شمار می‌رود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار