مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان مدت زمان حضور امدادگران در محل حادثه را ۵ دقیقه اعلام کرد و گفت: آتشنشانی اولین دستگاه خدمات رسانی است که به ثانیه و دقیقه عمل می‌کند و آتش‌نشانی از نظر ساختار سازمانی و نیروی انسانی بزرگترین سازمان شهرداری است و حیطه وظایف آتش‌نشانی فقط در حوزه عملیاتی نیست بلکه ۴۰ درصد زمینه عملیاتی و ما بقی مربوط به زمینه پیشگیری و آموزش است.
کد خبر: ۷۸۳۶۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۷ 29 September 2019

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان مدت زمان حضور امدادگران در محل حادثه را ۵ دقیقه اعلام کرد و گفت: آتشنشانی اولین دستگاه خدمات رسانی است که به ثانیه و دقیقه عمل می‌کند.

به گزارش تابناک همدان، محمد رضا بیاناتی در جمع خبرنگاران، افزود: آتش‌نشانی از نظر ساختار سازمانی و نیروی انسانی بزرگترین سازمان شهرداری است و حیطه وظایف آتش‌نشانی فقط در حوزه عملیاتی نیست بلکه ۴۰ درصد زمینه عملیاتی و ما بقی مربوط به زمینه پیشگیری و آموزش است.

آتشنشانی اولین دستگاه خدمات رسانی است که به ثانیه و دقیقه عمل می‌کند/ زنگ خطر بافت فرسوده تجاری همدان به صدا درآمد/ سینماهای همدان ایمن سازی شده اند
وی با بیان اینکه برخلاف اینکه مردم احساس می‌کنند آتش‌نشانی فقط برای خاموش کردن آتش است باید بگوییم که اینگونه نیست و یکی از وظایف مهم این سازمان پایش و نظارت بر ایمنی ساختمان‌ها است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان در ادامه با تاکید بر اینکه بافت تجاری همدان ایمن نیست، تصریح کرد: در خصوص این مشکل بار‌ها با اتاق اصناف و سازمان های دیگر مکاتبه کرده‌ایم.

بیاناتی افزود: نسبت به ایمن سازی سینما‌های همدان نیز اقدام کردیم و موفق شدیم سینما قدس همدان را به حالت ایمن درآوریم

وی با تاکید بر اینکه تمامی مراکز تجاری همدان را از نظر ایمنی مورد پایش قرار دادیم، ابراز کرد: وضعی ایمنی پاساژ‌های تازه ساخت همدان رضایت بخش است.

بیاناتی خاطر نشان ساخت: از سال ۹۵ تا کنون ۱۹۰۰ نقطه از ساختمان‌های شهر پایش شده است. وضعیت ساختمان‌های جدید الاحداث همدان امن است، اما به شرطی که مردم ادوات ایمنی را جا به جا نکنند.

وی یادآور شد: طی نیمه نخست امسال ۸۸ هزار و ۶۴۸ تماس با مرکز ۱۲۵ برقرار شده که میانگین تماس روزانه با مرکز کنترل فرماندهی سازمان آتش نشانی ۴۷۷ تماس است.

بیاناتی با اشاره به اینکه در نیمه نخست امسال ۲ هزار و ۳۹۸ عملیات انجام شده و میانگین تعداد عملیات در روز ۱۳ عملیات است، عنوان کرد: ۵ هزار و ۹۹۲ تماس به راهنمایی شهروندان منجر شده و از مجموع تماس‌ها ۷۱ هزار و ۴۳۳ تماس مزاحمت بوده که ۷۳ درصد از مزاحمت‌ها از سوی کودکان صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه همدان از درجه اعتباری هم تراز استان‌های بزرگ کشور است، تصریح کرد: این سازمان از آتش نشان‌های افتخاری برای شرکت در مانورها، مشارکت‌های اجتماعی در حوزه آموزش و پشتیبانی استقبال می‌کند.

بیاناتی در پایان درخصوص آزمون استخدامی آتش نشانی نیز گفت: سهمیه استان همدان ۴۵ نفر در این آزمون بوده که آمادگی جسمانی مهمترین ویژگی استخدامی آتش نشانی است که امیدواریم ۱۶ نفر مورد نیاز همدان در این آزمون موفق به کسب رتبه مورد نظر شوند.
 
آتشنشانی اولین دستگاه خدمات رسانی است که به ثانیه و دقیقه عمل می‌کند/ زنگ خطر بافت فرسوده تجاری همدان به صدا درآمد/ سینماهای همدان ایمن سازی شده اند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار