سرپرست مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان از آمادگی کامل واحد رفع سدمعبر در طرح استقبال از مهر ۹۸ و آغاز سال تحصیلی جدید در شهر همدان خبر داد و گفت: طبق روال سال‌های گذشته طرح استقبال از مهر با آمادگی کامل واحد رفع سدمعبر در کلیه معابر منتهی به مدارس چهار منطقه شهری اجرا می‌شود.  
کد خبر: ۷۸۲۴۱۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۶ 23 September 2019
 سرپرست مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان از آمادگی کامل واحد رفع سدمعبر در طرح استقبال از مهر ۹۸ و آغاز سال تحصیلی جدید در شهر همدان خبر داد.

به گزارش تابناک همدان از روابط عمومی مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان، محمدعلی گلشن با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید در شهر همدان اظهار نمود: طبق روال سال‌های گذشته طرح استقبال از مهر با آمادگی کامل واحد رفع سدمعبر در کلیه معابر منتهی به مدارس چهار منطقه شهری اجرا میشود.
 
وی به تبصره ۱ بند ۲ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها درخصوص پیشگیری و رفع سدمعبر از معابر عمومی اشاره و افزود: با توجه به وظایف ذاتی و قانونی این اداره تمهیدات لازم درخصوص برخورد با عوامل سدمعبر در نظر گرفته شده است و ضمن برقراری گشت سیار خودرویی در مناطق چهارگانه شهری و استقرار نیروی ثابت در مقابل مدارس و معابر منتهی به مراکز آموزشی از هرگونه بساط گستری، فروش اغذیه غیر بهداشتی توسط دستفروشان و نیز فروش میوه توسط وانت بار‌های دوره گرد جلوگیری بعمل خواهد آمد.

گلشن در پایان ضمن تاکید بر استمرار اجرای طرح انضباط شهری و قدردانی از شهروندان قانونمند ابراز نمود برقراری نظم و انضباط شهری بدون حمایت و همکاری کلیه شهروندان امکان پذیر نخواهد شد و از ایشان درخواست نمود هرگونه تخلفات شهری اعم از سدمعبر، ساخت و ساز‌های غیرقانونی، تکدی گری، تخلیه نخاله‌های ساختمانی، نصب زواید فیزیکی و ... را از طریق سامانه مدیریت شهری و با شماره گیری تلفن ۱۳۷ به این مرکز گزارش نمایند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار