علی‌اکبر رنجبرزاده با بیان اینکه حدود ۸۰۰ کلاس درس در استان بدون معلم و بلاتکلیف است اظهار کرد: انتظار می‌رفت ساماندهی معلمان در تیرماه و مردادماه انجام می‌شد در حالی که تاکنون این مهم رخ نداده است.
کد خبر: ۷۸۱۷۵۱
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵ 21 September 2019
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید کمتر از یک هفته مشکلات آموزش و پرورش حل و فصل شود گفت: اگر همچنان گزارش‌های نامطلوب به نمایندگان استان منتقل شود موضوع را با وزیر آموزش و پرورش در میان می‌گذاریم.

به گزارش فارس، وی با اشاره به اینکه لاینحل بودن این موضوع جای تعجب دارد افزود: در ادوار گذشته چنین مواردی در استان وجود نداشت و حال این سوال مطرح است که چرا این وضعیت به وجود آمده است؟

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استانی که غنای فرهنگی آن بیش از میانگین کشوری است نباید دستخوش این مشکلات در حوزه فرهنگی شود ادامه داد: مسوولان آموزش و پرورش استان این موضوع را به صورت مطلوب به نمایندگان استان پاسخ دهند.

وی با اشاره به اینکه در آموزش و پرورش بیش از اینکه به سازماندهی نیرو‌های انسانی و کیفی‌سازی پرداخته شود به امور سیاسی می‌پردازند بیان کرد: فضای این اداره‌کل سیاسی‌بازی است به طوری که از نظر سیاسی نیز ناکارآمدی وجود دارد.

رنجبرزاده خاطرنشان کرد: متاسفانه با یک جریان سیاسی قوی در آموزش و پرورش استان مواجه نیستیم بلکه شاهد یک برهم‌ریختگی و آشفتگی از نظر سیاسی، فرهنگی و آموزشی در این مجموعه هستیم.

وی با بیان اینکه باید ظرف یک هفته مشکلات موجود در آموزش و پرورش حل و فصل شود گفت: اگر همچنان گزارش‌های نامطلوب و نامناسبی به نمایندگان استان منتقل شود قطعا موضوع را با وزیر آموزش و پرورش در میان می‌گذاریم.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه از نحوه مدیریت مسوول آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد گلایه ندارم در ادامه تأکید کرد: فضای آموزشی استان قوی و کارآمد نیست.

وی با بیان اینکه فارغ از جریانات سیاسی و جناحی جایگاه فرهنگی استان در آموزش و پرورش به شدت متزلزل شده است افزود: حتما باید بازسازی صورت گیرد وگرنه طبق وظیفه نمایندگان، باید موضوع منعکس شود.

رنجبرزاده در پایان اظهار کرد: امیدوارم برای تقویت این جایگاه اقدامات لازم صورت گیرد و این موضوع ختم به خیر شود تا شاهد ایجاد مشکلی برای استان نباشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار