حمید شاکری‌صفت با بیان اینکه ۴۳۰ میلیون ریال به این بیماران مساعدت بلاعوض شد افزود: ۱۵۰ میلیون ریال از سایر مراکز برای این بیماران تخفیف گرفته شده است.
کد خبر: ۷۸۱۷۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹ 21 September 2019
مسؤول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان از مساعدت ۶۹۰ میلیون ریالی به بیماران سخت‎درمان همدان خبر داد.

به گزارش فارس، شاکری‌صفت از برگزاری یکصد و شصت و هشتمین جلسه امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان خبر داد و اظهار کرد: در این جلسه پرونده ۲۰ بیمار مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ۴۳۰ میلیون ریال به این بیماران مساعدت بلاعوض شد افزود: ۱۵۰ میلیون ریال از سایر مراکز برای این بیماران تخفیف گرفته شده است.

مسؤول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان با بیان اینکه ۱۱۰ میلیون ریال وام قرض‌الحسنه به بیماران اعطا شد گفت: در این جلسه تصویب شد چهار بیمار زیرپوشش طرح سخاوت و سه بیمار نیز زیرپوشش طرح طعم مهربانی قرار گیرند.

 وی با اشاره به اینکه در مجموع ۶۹۰ میلیون ریال به بیماران سخت‌درمان مساعدت شد خاطرنشان کرد: طرح «مشق مهربانی» در راستای توانمندسازی فرزندان خانواده‌های بیماران سخت‌درمان نیازمند برگزار می‌شود.

شاکری‌صفت با اشاره به اینکه تهیه نوشت افزار، کیف و کفش برای این دانش‌آموزان مورد توجه است گفت: نیکوکاران در صورت تمایل به مساعدت می‌توانند با شماره حساب جاری ۰۱۰۶۸۴۷۱۵۵۰۰۹ با شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۲۸۰۹۶ بانک ملی کمک نقدی خود را به حساب مجمع خیرین سلامت همدان واریز کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار