مهدی دهقان‌نیری با اشاره به ویژه‌برنامه‌های هفته دفاع مقدس در همدان خاطرنشان کرد: در هفته دفاع مقدس ویژه‌برنامه «دفاع همچنان باقی است» هر شب به‌صورت زنده از در ساعت ۲۲ تا ۲۳ به‌صورت زنده از شبکه همدان پخش خواهد شد.
کد خبر: ۷۸۰۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶ 17 September 2019
مدیرکل صداوسیمای مرکز همدان از پخش برنامه «دفاع همچنان باقی است» به مناسبت هفته دفاع مقدس از سیمای مرکز همدان خبر داد.

به گزارش ایسنا، وی در ادامه از پخش مستند «آخرین روز‌های زمستان» از سیمای همدان خبر داد و گفت: پخش فیلم‌های سینمایی دفاع مقدس همچون سینمایی زخم‌های شانه هوا، سجاده بر آب، سفر به چذابه، گلوگاه شیطان، پاریس تا پاریس و رهایی از جمله برنامه‌های خاص حوزه سیما در هفته دفاع مقدس است.

مدیرکل صداوسیمای مرکز همدان در ادامه درباره برنامه‌های ویژه حوزه صدا در هفته دفاع مقدس عنوان کرد: مستند سه‌قسمتی «اتاق جنگ» و نمایش رادیویی «راز نگین سرخ» در ۷ قسمت از بخش صدای مرکز همدان پخش خواهد شد.

وی ویژه‌برنامه «مشق عشق» و «نشانی» را از دیگر برنامه‌های مرکز صدا دانست و ادامه داد: معرفی شهدای دفاع مقدس، برنامه یک جرعه عاشقی و همچنین معرفی کتاب ویژه دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های شاخص هفته دفاع مقدس در بخش صدای مرکز همدان است.

دهقان‌نیری با اشاره به فعالیت در فضای مجازی در هفته مقدس خاطرنشان کرد: انتشار ۱۰ مستند کوتاه ویژه دفاع مقدس در همدان، ۲ نماهنگ «استقامت» و «خرمشهر» و انتشار نمایش عروسکی «آدای و فضای مجازی» از جمله ویژه برنامه‌های فضای مجازی در هفته دفاع مقدس در استان همدان است.

مدیرکل صداوسیمای مرکز همدان در پایان تصریح کرد: پروژه ساخت سریال «خواهر دباغ» که ویژه بانوی دلاور انقلاب مرضیه حدیدچی است، در مرحله نویسندگی متن است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار