سرمربی فوتبال نوجوانان مالدیو:
محمد نظام در نشست خبری تیم‌های گروه سوم دور مقدماتی فوتبال نوجوانان آسیا در همدان اظهار داشت: بازی‌های سختی در پیش داریم، اما بازی با ایران به خاطر برتری در بازی‌های خانگی به مراتب دشوارتر از سایر حریفان است.
کد خبر: ۷۸۰۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴ 17 September 2019
سرمربی تیم ملی نوجوانان مالدیو معتقد است: بازی با تیم ملی کشورمان به نسبت فلسطین و افغانستان سخت‌تر است.

به گزارش ایرنا، وی اضافه کرد: تمرین آماده سازی و تدارکاتی خوبی را پشت سر گذاشته ایم و نقاط ضعف و قوت تیم را برطرف ساخته ایم تا با آمادگی مطلوب راهی همدان شویم.

نظام با اشاره به میزبانی همدان در دور مقدماتی گروه سه فوتبال نوجوانان آسیا گفت: چندین بار همراه با تیم ملی مالدیو به تهران سفر کرده ام، اما برای نخستین بار است که همدان می‌آیم و به نظر شهری زیبا با مردمان با فرهنگ و امکانات مطلوب است.

وی پیرامون ارتفاع بیش از ۲ هزار متری همدان از سطح دریا گفت: با برگزاری اردوی تدارکاتی در قطر و نیز تمرین چند جلسه‌ای در همدان به خوبی با این موضوع تطبیق پیدا کرده ایم و بهانه‌ای از این بابت نداریم.

سرمربی تیم ملی نوجوانان مالدیو افزود: تمرکز ما برای بردن در هر سه بازی است و می‌خواهیم از این گروه صعود کنیم.

وی پیرامون شکست این تیم در بازی دوستانه مقابل چین گفت: نتیجه در بازی‌های تدارکاتی اهمیتی ندارد و مهم بازی‌های رسمی است.

نظام با اشاره به برنامه ریزی فدراسیون مالدیو برای رده‌های سنی پایه گفت: هم اکنون آکادمی فوتبال رده‌های سنی زیر ۱۶ تا زیر ۱۲ سال را شکل داده ایم و اهداف بلندی را دنبال می‌کنیم.

وی تنها مشکل رده‌های سنی پایه را مسائل مالی دانست و گفت: از مقامات‌ای اف سی و فیفا می‌خواهیم تا بابت اعزام تیم‌های ملی رده‌های پایه کشور‌های آسیایی حمایت مالی داشته باشند.

مسابقات گروه سوم از مرحله مقدماتی فوتبال قهرمانی زیر ۱۶ سال آسیا از ۲۷ تا ۳۱ شهریور ماه جاری به میزبانی شهر همدان برگزار می‌شود.

بر اساس قرعه کشی انجام شده تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان در گروه سوم مسابقات میزبان تیم‌های افغانستان، فلسطین و مالدیو است.

برترین تیم‌های ۱۱ گروه این مسابقات به صورت مستقیم راهی مرحله نهایی می‌شوند و از میان برترین تیم‌های دوم گروه‌ها نیز، چهار تیم به مرحله نهایی راه پیدا خواهند کرد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۸
با سلام
از مدیران محترم سایت خواهشمندم تبلیغات محصولات جعلی را در سایت خود قرار ندهید. به عنوان نمونه تبلیغ محصول رفع سفیدی مو. این محصول کاملا جعلی و بلا استفاده می باشد و هیچ گونه کارایی ندارد و باعث نارضایتی جمع کثیری از هم وطنانمان شده. بنده به عنوان مطلع و کسی که در این شرکت کار کرده و این محصول را فروخته و شاهد نارضایتی مردم از این محصول بوده ام این امر را به شما میگویم.لطفا شما هم در این گناه مشارکت نکنید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار