دکتر مرتضی مرادی با اشاره به اینکه اساتید ما اگر مطالبی را که می‌آموزند فقط در حد تئوری و در قالب کتاب باقی بماند، به بیت المال و مردم خیانت کرده اند، افزود: بنده سعی کردن در طول مدت ۴ سال و ۴ ماه حضورم در زمینه مدیریت این مرکز نهایت تلاش خود را مبذول دارم.
کد خبر: ۷۸۰۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴ 17 September 2019
عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور ملایر و رئیس سابق این مرکز آموزش عالی با بیان اینکه ما در دانشگاه‌ها با منابع محدود در جهت دستیابی به نیاز‌های نامحدود مواجه هستیم پس بنابراین باید حرفه‌ای و علمی عمل کنیم، گفت: متأسفانه ما در سطح کلان کشور در بحث مدیریت دانشگاه‌ها ضضعف عیف عمل کردیم و باید عقلانیت خود را اصلاح کنیم.

به گزارش ایسنا، مرادی در امروز آئین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه پیام نور ملایر، با تأکید بر اینکه "ریاست" با "مدیریت" کاملاً متفاوت است، به تئوری‌های مدیریت دولتی در گذر زمان اشاره و اظهارکرد: در این زمینه انواع عقلانیت دینی، سیاسی، اخلاقی، حرفه ای، قانونی و علمی مطرح می‌شود.

وی با بیان اینکه هیچگاه پست‌های مدیریتی ماندگار نیستند، گفت: بنده بیش از ۲۳ سال است که در رشته مدیریت و شاخه‌های مختلف آن تحصیل کرده و تدریس داشته ام و در سال‌های ۹۶، ۹۷ و ۹۸ به عنوان پژوهشگر برتر استان همدان شناخته شده ام.

مرادی با اشاره به اینکه اساتید ما اگر مطالبی را که می‌آموزند فقط در حد تئوری و در قالب کتاب باقی بماند، به بیت المال و مردم خیانت کرده اند، افزود: بنده سعی کردن در طول مدت ۴ سال و ۴ ماه حضورم در زمینه مدیریت این مرکز نهایت تلاش خود را مبذول دارم.

وی شفاف سازی، پاسخگویی، اهمیت به مراجعه کنندگان، توسعه آموزشی و پژوهشی، تجهیز سالن آمفی تئاتر، ساخت سردرب دانشگاه، ادغام دانشگاه پیام نور سامن با مرکز ملایر، دایرکردن رشته کارشناسی ارشد مدیریت و جذب ۴۰۰ دانشجو را از جمله عملکرد خود عنوان کرد.

مرادی با تأکید بر اینکه اگر این روند ادامه یابد قطعاً در آینده و در درازمدت خسارت می‌بینیم، افزود: من با سفارش نماینده خاصی به عنوان رئیس این مرکز معرفی نشدم و انتخاب بنده در ۴ سال پیش از سوی دکتر صفائی رقم خورد.

این عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور ملایر بر لزوم شایسته سالاری در حوزه مدیریت، گفت: یکی از نظریه‌های ارائه شده در مدیریت دولتی این است که معتقدند برخی مدیران در ایران مثل کبوتران حرم هستند، بر این اساس هر کسی نمی‌تواند وارد حوزه مدیریت دولتی ایران شود و دوام بیاورد.

مرادی با بیان اینکه این نوع مدیران افراد مخالف و قویتر از خودشان را تحمل نمی‌کنند و مدام جای آن‌ها باهم عوض می‌شود، خاطرنشان کرد: طی ۲ سال اخیر جو خاصی در ملایر حاکم شد و برخی افراد به سفارش اشخاصی می‌آمدند و می‌رفتند و رفتار‌هایی رخ داد که خارج از تخصص مدیریت دولتی بود.

وی گلایه کرد: بنده ۳ سال متوالی به عنوان پژوهشگر برتر استان شناخته شدم، اما ارتقای درجه علمی بنده را به دانشیاری نگهداشته اند صرفاً به دلیل اینکه سنم زیر سن قانونی است!
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار