علیرضا حسن پور در ادامه از جریمه ۱۵۳ میلیون ریالی متخلفان درطرح محرم خبر داد و عنوان کرد: ۳۸ پرونده دراجرای طرح نظارتی محرم درتعزیرات حکومتی استان تشکیل شد. در این طرح که تا ۲۲ شهریور ادامه داشت صنف خواروبار، گوشت ومرغ، شکر و ... بازرسی شدند.
کد خبر: ۷۸۰۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶ 17 September 2019
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از تعطیلی یک مطب غیرقانونی به دستورتعزیرات حکومتی همدان خبر داد و گفت: این واحد به صورت غیرقانونی اقدام به ویزیت بیماران، حجامت، بادکش و ماساژدرمانی می‌کرد که پلمب شد.

به گزارش ایسنا، حسن پور در توضیح این خبر اظهار کرد: حسب گزارشات مردمی وشکایات شهروندان فردی به صورت غیرقانونی اقدام به ویزیت بیماران، حجامت، بادکش و ماساژدرمانی می‌کرد که این اقدام دخالت در امر پزشکی و ایجاد مؤسسه پزشکی غیرمجاز تلقی می‌شود بنابراین با حضور رئیس شعبه ویژه تخلفات بهداشتی تعزیرات حکومتی و کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی، محل مورد نظر پلمب شد.

وی تصریح کرد: پرونده ایجاد مؤسسه پزشکی غیرقانونی درتعزیرات حکومتی تشکیل شده ودرحال پیگیری است همچنین درزمینه دخالت در امر پزشکی پرونده جداگانه‌ای در دادسرای عمومی وانقلاب تشکیل و رسیدگی می‌شود.

حسن پور در ادامه از جریمه ۱۵۳ میلیون ریالی متخلفان درطرح محرم خبر داد و عنوان کرد: ۳۸ پرونده دراجرای طرح نظارتی محرم درتعزیرات حکومتی استان تشکیل شد. در این طرح که تا ۲۲ شهریور ادامه داشت صنف خواروبار، گوشت ومرغ، شکر و ... بازرسی شدند.

وی ادامه داد: باتوجه به ایام محرم وتقاضای مردم برای خرید اقلام موردنیاز هیئت‌های عزاداری و پذیرایی از عزاداران تعزیرات حکومتی اقدام به برگزاری طرح ویژه محرم کرد. دراین طرح ۸ اکیپ فعال، صنف خواروبار، گوشت ومرغ، شکر و... را بازرسی و تعداد ۳۸ واحد متخلف به اتهام گرانفروشی به تعزیرات حکومتی احضار و بیش از ۱۵۳ میلیون ریال جریمه شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار