سردار یحیی حسین‌خانی با تاکید براینکه هر آنچه از اقتدار برای کشور ما فراهم شده مدیون شهدا و سختی‌هایی است که آنان کشیده‌اند، افزود: هنگامی که کشتی ما توسط انگلیسی‌ها توقیف شد دولت‌های غربی باور نمی‌کردند که کشتی‌های آن‌ها نیز توسط جمهوری اسلامی ایران توقیف شود.
کد خبر: ۷۸۰۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۶ 16 September 2019
نماینده فرمانده یگان‌های ویژه ناجا با اشاره به اقتدار نیرو‌های نیرو‌های نظامی به ویژه سپاه برای مقابله با دشمن تاکید کرد: این اقتدار در مخیله دشمن هم نمی‌گنجید، اقتداری که به واسطه آن پهپاد جاسوسی آنهم با موشک ایرانی ساقط می‌شود.

به گزارش تسنیم، سردار حسین‌خانی در یادواره شهدای یگان ویژه استان همدان اظهار داشت: به پاس قدردانی از شهدا نخستین مراسم یادواره هزار و ۲۰۰ شهید دوران دفاع مقدس یگان‌های ویژه ناجا در سال ۹۵ در استان‌های سراسر کشور برگزار شد.

وی افزود: امسال برای دومین بار یادواره این شهدا در چندین استان کشور برگزار شده و استان همدان، دهمین استان برگزارکننده این یادواره است.

این مقام مسئول با اشاره به پیشینه شکل‌گیری یگان‌های ویژه ناجا بیان کرد: کمیته انقلاب اسلامی با تشکیل لشکر روح الله در دوران دفاع مقدس و جبهه‌های جنگ حضور پیدا کردند و در سال ۱۳۷۰ لشکر روح الله با عنوان یگان ویژه ناجا برای خدمت رسانی در کشور شکل گرفت.

نماینده فرمانده یگان‌های ویژه ناجا گفت: اینکه می‌گوییم امروز در تمامی عرصه‌ها آرامش، امنیت و اقتدار بر قرار است یک شعار نیست بلکه واقعیتی است که با فداکاری شهدا به دست آمده است.

وی با اشاره به اقتدار نیرو‌های نیرو‌های نظامی به ویژه سپاه برای مقابله با دشمن تاکید کرد: این اقتدار در مخیله دشمن هم نمی‌گنجید، اقتداری که به واسطه آن پهپاد جاسوسی آنهم با موشک ایرانی ساقط می‌شود.

حسین خانی با اشاره به اینکه در هشت سال دفاع مقدس ما لحظه‌ای برای کشورگشایی نجنگیدم، اما دوران سختی را پشت سر گذاشتیم گفت: ما در این دوران مقتدرانه و شجاعانه به پیروزی دست پیدا کردیم.

وی با بیان اینکه امروز نیز با جنگ اقتصادی دشمنان علیه جمهوری اسلامی روبه‌رو هستیم، عنوان کرد: به گفته مقام معظم رهبری پیچ‌های سختی را در پیش رو داریم و برخی‌ها را نیز پشت سر گذاشتیم.

نماینده فرمانده یگان‌های ویژه ناجا تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه کشور تا پایان مهرماه در سراسر کشور ادامه پیدا خواهد کرد و اختتامیه این مراسم نیز در آبان ماه در تهران برگزار خواهد شد.

فرمانده یگان ویژه استان همدان نیز با اشاره به اینکه بدون شک همه ما مدیون شهدای هستیم که با اهدای خون خود بنیانگذار امنیت کشور هستند، مطرح کرد: لشکر ۲۸ روح الله در زمان ۸ سال دفاع مقدس و بعد از آن با نام تیپ موسی بی جعفر (ع) مجاهدانه در برابر دشمن و توطئه‌های آن ایستادند.

وی با تشریح وظایف خطیر ناجا در کشور افزود: مقام معظم رهبری یکی از وظایف ذاتی نیروی انتظامی را حفظ ارزش‌های کشور دانسته‌اند که بخشی از این ارزش‌ها، حفظ یاد و خاطره شهدا است.

سرهنگ محسن پناهی عنوان کرد: در راستای این دستور رهبر معظم انقلاب یگان‌های ویژه ناجا از این غافله جا‌نمانده و با برگزاری این یادواره در سراسر کشور دین خود را به کشور و شهدا ادا می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار