آیین تودیع و معارفه سرپرست اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان با حضور شهردار و برخی معاونان وی برگزار شد و با حکم شهردار همدان، محمدعلی گلشن به سمت سرپرست جدید مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان منصوب و از تلاش‌های حسین مردانی مدیر سابق این مدیریت تجلیل و قدردانی شد.
کد خبر: ۷۸۰۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۷ 16 September 2019
 سرپرست مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان منصوب شد

به گزارش تابناک همدان از روابط عمومی مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان، آیین تودیع و معارفه سرپرست اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان امروز با حضور شهردار و برخی معاونان وی برگزار شد.

در این مراسم و با حکم شهردار همدان، محمدعلی گلشن به سمت سرپرست جدید مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان منصوب و از تلاش‌های حسین مردانی مدیر سابق این مدیریت تجلیل و قدردانی شد.

عباس صوفی شهردار همدان در این جلسه با اشاره به لزوم اجرای مدیریت مهندسی شده در این حوزه نسبت به نظارت دقیق بر اجرای مقررات و قوانین شهری با تمرکز بر رعایت اخلاقمداری و حفظ حقوق و کرامت شهروندی تاکید کرد.

شایان ذکر است حسین مردانی پیش‌تر بعنوان مدیر اداره حراست شهرداری معرفی شده بود و در سوابق کاری گلشن راه اندازی و مدیر سامانه جامع مدیریت شهری ۱۳۷، معاونت اجرایی سازمان تاکسیرانی، مدیر روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک، مسئول هماهنگی نواحی ۱۲ گانه شهرداری و مدیریت بازرسی سازمان تاکسیرانی دیده می‌شود.

 
اجرای مقررات شهری با تمرکز بر رعایت اخلاقمداری و حفظ حقوق و کرامت شهروندی/  آیین تودیع و معارفه سرپرست اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار