سردار بخشعلی کامرانی صالح جنگ امروز را جنگ روانی و اقتصادی خواند و افزود: همانطور که در زمان جنگ حوزه‌های مختلف نظامی داشتیم، امروز هم از جنگ های مختلف روانی، اقتصادی و فرهنگی عبور می‌کنیم و حتی واجب مهمی، چون امر به معروف و نهی از منکر استمرار همان جنگ سخت است.
کد خبر: ۷۸۰۵۲۴
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲ 16 September 2019
فرمانده انتظامی استان همدان گفت: در زمان جنگ، عاشورایی دیگر تکرار شد و شهدا و خانواده‌های آن‌ها به آزمون روز عاشورا پاسخ مثبت دادند و در امتداد راه سید الشهدا (ع) قرار گرفتند.

به گزارش ایسنا، سردار کامرانی صالح در مراسم گرامیداشت ۳۳ شهید یگان ویژه استان همدان، عنوان کرد: جایگاه شهدا قابل بیان و تفسیر نیست حتی امام علی (ع) با آن همه مجاهداتی که در صحنه‌های متعدد داشتند، هیچ گاه خود را رستگار ندانستند، اما زمانی که به فیض شهادت نایل آمدند گفتند رستگار شدم که این نشانگر عظمت شهادت است.

وی مقام شهادت را بالاترین منزلت و مقام دانست و اظهار کرد: شهدا در زمان جنگ در سخت‌ترین شرایط مقاومت می‌کردند، دنیا محل آزمون است و شهدای و خانواده‌های آن‌ها از این آزمون سربلند بیرون آمدند.

کامرانی صالح با بیان اینکه در زمان جنگ، عاشورایی دیگر تکرار شد و خانواده‌های شهدا به آزمون روز عاشورا پاسخ مثبت دادند و در امتداد راه سید الشهدا (ع) قرار گرفتند، تصریح کرد: هرکس به همان اندازه که امروز از امام حسین (ع) حمایت می‌کند، سربلند روز عاشوراست و هرکس غلفت کند انگار در همان روز غفلت کرده است.

کامرانی صالح با اشاره به فرموده شهید بهشتی که این انقلاب مانند موج خروشان اقیانوس‌هاست و کسی نمی‌تواند کسی در مقابل آن بایستد، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راه برای آینده جامعه ما ترسیم کرده‌اند و باید این مسیر را ادامه دهیم همچنین در راستای مقابله با جنگ نرم نباید کوتاه بیاییم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار