رئیس هیئت فوتبال استان همدان نیز گفت: از هر فضا و ظرفیتی برای معرفی استان باید استفاده کنیم و توانمندی‌ها را معرفی کنیم.
کد خبر: ۷۸۰۵۲۳
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰ 16 September 2019
مدیر کل ورزش و امور جوانان استان همدان گفت: مسابقات فوتبال نوجوانان آسیا به مدت سه روز در همدان برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، جهانشیر اظهار کرد: استان همدان به مدت سه روز از ۲۷ تا ۳۱ شهریور ماه میزبان مسابقات نوجوانان آسیایی در ورزشگاه حاجی بابایی مریانج و میزبان تیم‌های فلسطین، مالدیو، افغانستان و ایران است.

وی افزود: برنامه‌ها به صورت خاص و ویژه از ابتدایی‌ترین مسائل رصد شده و با همراهی و همکاران جلسات متعددی برگزار شده و امیدواریم در اجرای این برنامه مانند سایر برنامه‌ها که سایر دستگاه‌ها کمک کردند این بار نیز موفق باشد و نشان دهیم همدان قابلیت برگزاری برنامه‌های بزرگتر را دارد.

مدیرکل ورزش و امور جوانان استان همدان با بیان اینکه در حال حاضر چهار میزبانی به طور همزمان در همدان در حال برگزاری است، ادامه داد: شانزدهیم دوره شطرنج ابن سینا با ۴۵۰ ورزشکار داخلی و خارجی، مسابقات سوارکاری با ۱۸۰ ورزشکار، مسابقات فوتبال باشگاهی و جام باشگاهی صخره نوردی بانوان و آقایان در حال اجراست که نشان دهنده آن است که استان همدان با پتانسیل‌های بالایی که دارد می‌تواند در مجامع بین المللی مطرح شود.

وی با بیان اینکه تمام هزینه‌ها از سوی فدراسیون تامین شده و همدان فقط میزبان است، تصریح کرد: درسته ورزشکاری در این دوره در تیم نداریم، اما فوتبال یک رشته جوان پسند و جذاب است و می‌توان خلا ایجاد شور و نشاط و پرکردن اوقات فراغت را در نظر گرفت.

جهانشیر با بیان اینکه برای خبرنگاران جایگاه و اینترنت ویژه درنظر گرفته شده است، تصریح کرد: چهارشنبه ۲۷ شهریور بازی افغانستان- فلسطین ساعت ۱۶:۴۵، ایران- مالدیو ۱۹:۴۵، روز جمعه ۲۹ شهریور مالدیو- افغانستان ۱۶:۴۵، فلسطین- ایران ۱۹:۴۵ و یکشنبه ۳۱ شهریور فلسطین- مالدیو ۱۵:۴۵ و ایران- افغانستان ۱۸:۴۵ برگزار می‌شود که در تلاشیم پخش مستقیم داشته باشیم.

وی تصریح کرد: ناظر این مسابقات از لبنان، پزشک از نپال، ناظران داوری از هنگ کنگ و میانمار و داوران از عمان، تایلند، قرقیزستان، ژاپن و ویتنام خواهند بود.

عباس صوفی افزود: برگزاری چند مسابقه آسیایی در استان اتفاق خوبی بوده که نشان از ظرفیت بالای استان است که باید به کشور و آسیا نشان داد.

وی ادامه داد: مسابقات فوتبال نوجوانان آسیا برای نخستین بار به صورت رسمی در همدان برگزار می‌شود که AFC بسیار به این مساله حساسیت دارد که از مدت‌ها قبل، زیرساخت‌های این مسابقات در حال اماده سازی است.

وی ادامه داد: به بهانه برگزاری این مسابقات خیلی از مشکلات فنی استادیوم ما حل شده و مشکل نور با حمایت‌های اداره کل ورزش به استاندارد‌های لازم رسیده است.

صوفی تاکید کرد: اکنون آماده برگزاری مسابقات نوجوانان هستیم و برگزاری موفق این می‌تواند همدان را برای مسابقات بزرگتر آماده کند که انتظار داریم اطلاع رسانی خوبی در این باره صورت بگیرد.

وی عنوان کرد: مسابقات رسمی برای نخستین بار در همدان برگزار می‌شود و با وجود استان‌هایی که متقاضی برگزاری مسابقات بودند، اما بااین حال همدان انتخاب شد که امیدواریم به بهترین نحو میزبانی صورت بگیرد.

رئیس هیئت فوتبال همدان با بیان اینکه کل هزینه‌ها از AFC جذب شده است، عنوان کرد: برگزاری این مسابقات هزینه‌ای برای همدان نداشته، اما در معرفی همدان بسیار تاثیرگذار بوده و به توسعه ورزش استان کمک خواهد کرد.

وی درباره حضور بازیکنان همدانی در این مسابقات نیز گفت: علیرضا کرمی بازیکن همدانی تا لحظه آخر کنار تیم بود که به علت مصدومیت پزشک اجازه فعالیت را به وی نداده است.

صوفی درباره تعداد عوامل حاضر در همدان نیز بیان کرد: ۱۲۰ نفر از بازیکنان به همراه ۳۰ نفر از عوامل میهمان ما هستند که بازیکنان در هتل باباطاهر و داوران در هتل پارسیان اقامت خواهند داشت.

وی در پاسخ به امکانات تست دوپینگ نیز عنوان کرد: تست دوپینگ برای این دوره از مسابقات درنظر گرفته می‌شود و برای روز مسابقات اتاق دوپینگ درنظر گرفته شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار