جعفر کاویانی‌دلشاد با اشاره به پنج مورد پلمب سم‌فروشی‌های متخلف در شهرستان فامنین ادامه داد: چند مورد کشت شاهدانه در فامنین شناسایی شده بود که کار معدوم‌سازی انجام و به دادستانی گزارش شد.
کد خبر: ۷۸۰۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹ 15 September 2019
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فامنین از وجود ۳۸ متقاضی ساخت گلخانه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش فارس، کاویانی‌دلشاد اظهار کرد: جهاد کشاورزی شهرستان فامنین ۹ برنامه و ۳۸ پروژه با ۵۹۰ میلیون تومان اعتبار از محل نفت دارد.

وی با اشاره به قلمع و قمع سازه‌های غیرمجاز توسط امور اراضی کشاورزی ادامه داد: محکومان تعهد به انجام پنج مورد از قلع و قمع‌ها داده‌اند، قلع و قمع دو مورد دیگر پیش از شروع به کار آن انجام شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فامنین از انجام رفع تداخلات ۹ پلاک در شهرستان فامنین خبر داد و افزود: برای ۲۷۱ هکتار زمین کشاورزی نیز سند صادر شده است.

وی با اشاره به پنج مورد پلمب سم‌فروشی‌های متخلف در شهرستان فامنین ادامه داد: چند مورد کشت شاهدانه در فامنین شناسایی شده بود که کار معدوم‌سازی انجام و به دادستانی گزارش شد.

کاویانی‌دلشاد با اشاره به اینکه در هفته دولت ۹ طرح با ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید افزود: در حوزه سند راهبردی سه ساله استان تاکنون هفت پروژه در نظر گرفته شده که میانگین پیشرفت فیزیکی آن‌ها تا پایان مردادماه ۶۵ درصد است.

وی با بیان اینکه کشت دانه‌های روغنی فعلا به دلیل تازه بودن کشت صفر است تصریح کرد: در رابطه با تولید گوشت قرمز ۱۰۰ تن افزایش تولید داشته‌ایم.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فامنین در خصوص گلخانه‌ها نیز گفت: در این شهرستان از گذشته یک هکتار گلخانه وجود داشت، اما امسال ۳۸ هکتار متقاضی احداث گلخانه داریم که برای ۱.۵ هکتار پروانه تاسیس صادر و به بانک معرفی شده است.

وی با اشاره به وجود دو متقاضی ایجاد مجتمع گلخانه‌ای در سطح ۱۵ هکتار ادامه داد: کل تعهد شهرستان فامنین برای ایجاد گلخانه در سند راهبردی استان دو هکتار است.

کاویانی‌دلشاد با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های اصلی شهرستان فامنین ساخت و توسعه گلخانه‌هاست بیان کرد: شهرستان فامنین به دلیل محرومیت به متقاضیان ساخت گلخانه تسهیلات بانکی با سود هفت درصد پرداخت می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار