رئیس اداره ثبت احوال شهرستان ملایر از ثبت هزار و ۷۸۹ واقعه ولادت در ۵ ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: در مدت مشابه سال گذشته ۲ هزار و ۱۵ مورد ثبت واقعه ولادت داشتیم.
کد خبر: ۷۸۰۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶ 15 September 2019
بابک بختیاری با اشاره به کاهش ۱۲.۶ درصدی ولادت در ۵ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، افزود: بر اساس تفکیک گروه سنی مادران، ۶ مورد واقعه ولادت در گروه سنی ۱۰ تا ۱۴ سال به ثبت رسیده است.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه امسال از این تعداد ۳ مادر ۱۳ ساله و ۳ مادر ۱۴ در سطح شهرستان ملایر نوزادآوری داشتند، ادامه داد: همچنین امسال ۱۵۶ مورد فرزندآوری در مادران گروه سنی ۱۵ تا ۱۹ سال به ثبت رسیده است.

بختیاری در پاسخ سوال ایسنا مبنی بر ارائه آمار کودک همسری در سطح این شهرستان، بیان کرد: این ازدواج‌ها در دفاتر ثبت ازدواج، ثبت می‌شود و سامانه ما در حال حاضر قابلیت رصد ازدواج‌های زیر سن قانونی را ندارد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به ثبت هزار و ۱۳۰ مورد ازدواج طی ۵ ماهه سالجاری اشاره کرد و گفت: آمار ازدواج‌های ثبت شده در مدت مشابه سال قبل هزار و ۹۲ مورد بوده که نسبت به مدت مشابه امسال ۳.۵ درصد افزایش ثبت واقعه ازدواج داشتیم.

رئیس اداره ثبت احوال ملایر آمار واقعه طلاق ثبت شده در ملایر را از ابتدای سال تاکنون ۲۵۸ مورد عنوان کرد و با بیان اینکه در مدت مشابه سال گذشته ۲۸۹ مورد واقعه طلاق ثبت شده بود، یادآور شد: نسبت به مدت مشابه سال قبل در ثبت واقعه طلاق ۹.۳ درصد کاهش داشته ایم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار