سرهنگ جمشید باقری گفت: ماموران گشت کلانتری ۱۹ فرهنگیان حین گشت زنی به راننده و سرنشین یک دستگاه سواری پراید مشکوک و با استعلام از سامانه پلیس مشخص شد خودرو سرقتی است.
کد خبر: ۷۸۰۱۵۷
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴ 15 September 2019
فرمانده انتظامی شهرستان همدان از دستگیری باند سه نفره سرقت خودرو و کشف ۶ فقره سرقت توسط ماموران کلانتری ۱۹ فرهنگیان این شهر خبر داد.

به گزارش ایرنا، وی افزود: پس از متوقف کردن خودرو، راننده و سرنشین بازداشت و پس از انتقال به مقر انتظامی در بازجویی‌های فنی و تخصصی اعتراف کردند که سارق اصلی فردی دیگری است که با راهنمایی متهمان و هماهنگی مقام قضائی، متهم سوم نیز در منزلش واقع در همدان بازداشت شد.

سرهنگ باقری بیان کرد: در تحقیقات دایره تجسس کلانتری مشخص شد، سرکرده این باند که فردی سابقه دار است در تیرماه سال جاری از زندان آزاد شده و دوباره با همدستی سایر اعضای اقدام به سرقت می‌کند.

وی اضافه کرد: اعضای این باند تاکنون ۶ خودروی پراید را از شهر‌های همدان، ملایر، رزن، لالجین و نوبران سرقت و پس از سرقت باطری، زاپاس و اموال با ارزش داخل آن، خودرو را در محله‌های خلوت حاشیه شهر رها کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان با اشاره به این که متهمان پس از تشکیل پرونده برای بررسی تخصصی جرایم به اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی منتقل شدند، از شهروندان خواست تا علاوه بر مجهز کردن وسایل نقلیه به تجهیزات ضد سرقت از قبیل: سیستم دزدگیر و قفل پدال و فرمان، از نگهداری اموال با ارزش در داخل خودرو خودداری کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار