حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی برای حضور و سخنرانی در پنجمین دور اجلاس سه جانبه سران ایران، روسیه و ترکیه که روز دوشنبه ۲۵ شهریور ماه و در ادامه رایزنی‌های سه کشور ضامن روند آستانه برای حل بحران سوریه برگزار خواهد شد، به آنکارا سفر می‌کند.
کد خبر: ۷۷۹۶۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۱ 13 September 2019
رئیس جمهوری اسلامی ایران به دعوت رسمی رئیس جمهوری ترکیه، یکشنبه ۲۴ شهریور ماه جاری به پایتخت این کشور سفر می‌کند.

به گزارش ایسنا، پرویز اسماعیلی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور ضمن اعلام این خبر، گفت: حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی برای حضور و سخنرانی در پنجمین دور اجلاس سه جانبه سران ایران، روسیه و ترکیه که روز دوشنبه ۲۵ شهریور ماه و در ادامه رایزنی‌های سه کشور ضامن روند آستانه برای حل بحران سوریه برگزار خواهد شد، به آنکارا سفر می‌کند.

اسماعیلی افزود: علاوه بر مذاکرات روسای جمهوری اسلامی ایران، روسیه و ترکیه در قالب این اجلاس، طرفین برای ادامه و توسعه همکاری‌های سه جانبه در حوزه‌های مختلف اقتصادی و همچنین ارتباطات منطقه‌ای گفتگو خواهند کرد.

وی گفت: رئیس جمهور کشورمان همچنین در حاشیه اجلاس آنکارا، دیدار‌های جداگانه‌ای با روسای جمهوری فدراسیون روسیه و ترکیه خواهد داشت که در آن مهمترین مسائل فیمابین و روابط دوجانبه مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

روحانی را در این سفر یک هیات بلندپایه سیاسی و اقتصادی همراهی خواهند کرد.

رئیس جمهوری شامگاه دوشنبه به تهران باز خواهد گشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار