مجید قناد با ابراز خرسندی از استقبال هنرمندان داخلی و خارجی از این دوره جشنواره اظهار داشت: در بخش نمایشنامه‌نویسی ۵۷ اثر به دست دبیرخانه رسیده است که برای بازخوانی و انتخاب آثار برتر به اساتید و متخصصان سپرده شده‌است.
کد خبر: ۷۷۹۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۹ 13 September 2019
دبیر بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان اعلام کرد: مهلت ارسال اثر به بخش خیابانی و خردسال این رویداد فرهنگی به مدت ۱۰ روز دیگر تمدید شد.

به گزارش ایرنا، قناد روز پنجشنبه افزود: مهلت ارسال اثر به بخش‌های خیابانی و خردسال تا روز ۲۰ شهریور بود که به دلیل همزمانی با ایام سوگواری سالار شهیدان امام حسین (ع) این مدت برای ۱۰ روز دیگر تمدید شد و هنرمندان می‌توانند تا پایان شهریورماه امسال آثار خود را برای شرکت در این دو بخش به دبیرخانه جشنواره بفرستند.

وی با ابراز خرسندی از استقبال هنرمندان داخلی و خارجی از این دوره جشنواره اظهار داشت: در بخش نمایشنامه‌نویسی ۵۷ اثر به دست دبیرخانه رسیده است که برای بازخوانی و انتخاب آثار برتر به اساتید و متخصصان سپرده شده‌است.

قناد خاطرنشان کرد: بخش‌های خیابانی و خردسال بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان به صورت رقابتی برگزار می‌شود و آثار متقاضی نباید پیش از این اجرای عموم رفته و یا در جشنواره دیگری شرکت کرده باشند. 

دبیر بیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان گفت: متقاضیان برای حضور در این بخش‌ها باید فرم تقاضای حضور، چهار نسخه دی وی دی حاوی فایل تصویری اجرای نمایش به همراه سایر مدارک ذکر شده در فراخوان را به دبیرخانه ارسال کنند. 

بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان به دبیری مجید قناد با شعار "کودک، طبیعت، تئاتر" از ۱۶ تا ۲۱ آبان ماه ۱۳۹۸ در همدان برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار