جهانشیر با اشاره به میزبانی همدان از ۴ رویداد ملی و فراملی ورزشی اظهار داشت: از ۲۷ تا ۳۱ شهریور ماه مسابقات گروه سوم از مرحله مقدماتی فوتبال قهرمانی زیر ۱۶ سال آسیا به میزبانی شهر همدان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۷۹۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۲ 13 September 2019
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: امسال و تا پایان شهریور ماه ۴ رویداد ورزشی ملی و فراملی به میزبانی همدان برگزار می‌شود.

به گزارش مهر، وی افزود: این رقابت‌ها در ورزشگاه ۱۰ هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حاجی‌بابایی مریانج برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان در این مسابقات با تیم‌های افغانستان، فلسطین و مالدیو هم گروه است، گفت: بر این اساس تیم‌های ایران و مالدیو از ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه روز چهارشنبه ۲۷ شهریور به مصاف هم می‌روند و افغانستان و فلسطین نیز ساعت ۱۶ و ۴۵ دقیقه همین روز دیدار می‌کنند.

جهانشیر خاطرنشان کرد: همچنین جمعه ۲۹ شهریورماه نیز مالدیو و افغانستان از ساعت ۱۶ و ۴۵ دقیقه دیدار خواهند کرد و فلسطین و ایران ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه به مصاف هم می‌روند و یکشنبه ۳۱ شهریور ماه نیز ایران و افغانستان ساعت ۱۸:۴۵ و فلسطین و مالدیو ساعت ۱۵:۴۵ با هم رقابت خواهند کرد.

وی با اشاره به سایر میزبانی‌های همدان بیان کرد: شانزدهمین دوره مسابقات شطرنج اوپن بین‌المللی ابن سینا از ۲۱ شهریورماه امسال به مدت یک هفته و براساس قوانین فدراسیون جهانی شطرنج (فیده) در سه جدول در همدان برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان عنوان کرد: این رقابت‌ها در سالن ورزشی ۶ هزار نفری انقلاب همدان برگزار می‌شود و تاکنون شطرنج بازان مطرحی از کشور‌های پرتغال، افغانستان، روسیه و عراق برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند.

جهانشیر با اشاره به مسابقات رشته سوارکاری گفت: برای نخستین بار در تاریخ سوارکاری ایران، مسابقات پرش با اسب قهرمانی کشور در تمامی رده‌های سنی خارج از شهر تهران برگزار می‌شود و این افتخار بزرگی برای سوارکاری همدان است.

وی افزود: همچنین هم‌زمان با این رقابت‌ها، سومین مرحله مسابقات تور پرش با اسب قهرمانی ایران و مسابقات بین‌المللی پرش با اسب جام فدراسیون جهانی در باشگاه اوسینا همدان برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به دومین دوره جام سنگنوردی باشگاه‌های کشور بیان کرد: این رقابت‌ها از روز شنبه ۲۳ شهریور ماه امسال به مدت شش روز به میزبانی سالن فرهاد شهر همدان برگزار می‌شود.

جهانشیر خاطرنشان کرد: مسابقات آقایان از ۲۳ تا ۲۶ شهریورماه و مسابقات بانوان از ۲۷ تا ۲۹ شهریورماه برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار