حجت‌الاسلام احد آزادیخواه بیان کرد: باید با تشدید نظارت‌های لازم بتوانیم رضایت مردم را از مجموعه آموزش و پرورش به حداکثر برسانیم.
کد خبر: ۷۷۹۵۵۸
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰ 13 September 2019
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: باید با تشدید نظارت‌های لازم بتوانیم رضایت مردم را از مجموعه آموزش و پرورش به حداکثر برسانیم.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام آزادیخواه در جلسه آموزش و پرورش ملایر با اشاره به انتخاب وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: مجلس با رای اعتماد به وزیر پیشنهادی دولت کمک خوبی را به مجموعه آموزش و پرورش ارائه کرد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه معلمان می‌توانند عملکرد نظام را به دانش‌آموزان انتقال دهند گفت: دانش آموزان نیز بهترین رابط بین دستگاه حاکمیت و خانواده‌ها هستند و از این طریق می‌توانیم رضایت مردمی را بیشتر کنیم.

وی افزود: آموزش و پرورش می‌تواند از ظرفیت دیگر دستگاه‌های فرهنگی شهرستان استفاده کند؛ ضمن اینکه وظیفه همه ما کمک به مجموعه آموزش و پرورش است. 

دیگر نماینده مردم ملایر در مجلس بیان کرد: آمریکا تحریم‌های ظالمانه‌ای بر مردم ما تحمیل کرده، اما صبر و مقاومت نتیجه‌بخش بوده و دشمنان نظام در مقابل این صبر و استقامت متحیر مانده‌اند.

محمد کاظمی با اشاره به کمبود نیروی متخصص آموزشی افزود: باید از قبل تمهیدات لازم اندیشیده می‌شد تا در سال جاری کمبود معلم نداشته باشیم.

وی ادامه داد: با هماهنگی صورت گرفته در استان همدان کمترین مشکل را در خصوص کمبود معلم داریم در صورتی که برخی استان‌ها وضعیت خوبی ندارند.

نماینده مردم ملایر در مجلس تصریح کرد: نمایندگان مجلس با تدبیری که داشتند به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش رای اعتماد دادند تا در سال تحصیلی مشکلی در حوزه آموزش و پرورش پیش نیاید.

وی تاکید کرد: باید مسائل عمرانی آموزش و پرورش پیگیری مستمر شود تا به نتیجه مطلوب برسیم.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ملایر نیز با بیان اینکه در ملایر موقعیت ویژه‌ای داریم و همه به دنبال توسعه آن هستند ادامه داد: نمایندگان مردم ملایر در مجلس در راستای این توسعه حرکت می‌کنند و همدلی و هماهنگی خوبی بین مدیران وجود دارد که در سطح استان بی‌نظیر است.

سعید کتابی خاطرنشان کرد: تعداد دانش‌آموزی ملایر شاید از تعداد جمعیت برخی شهرستان‌ها در کشور بیشتر باشد که می‌طلبد برنامه‌ریزی مطلوب‌تری برای این قشر در نظر گرفته شود.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ملایر افزود: دغدغه همه ما این است که با شروع سال تحصیلی هیچ مدرسه‌ای بدون معلم نباشد و در این زمینه پیگیری خود را انجام خواهیم داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار