کامران گردان با اشاره به رفع موانع سرمایه‌گذاران شهرداری در شورا، یادآور شد: پس از رفع موانع موارد را به شهرداری واگذار کردیم که اجرا شود.
کد خبر: ۷۷۹۳۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹ 12 September 2019
رئیس شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه کارنامه شورای پنجم طی دو سال گذشته موفق بوده است از اولویت شورا در توجه به مناطق حاشیه شهر خبر داد.

به گزارش فارس، گردان با بیان اینکه کارنامه شورای پنجم طی دو سال گذشته موفق بوده است اظهار کرد: شورای پنجم طی این مدت بدون هیچگونه تنش و مسائل حاشیه‌ای اقدامات خود را انجام داده است.

وی با تأکید بر اینکه در شورای پنجم سعی شده با دادن طرح‌های مناسب پیشرفتی در امور داشته باشیم گفت: این طرح‌ها در بحث‌های عمرانی بوده و سال گذشته ۶۰ درصد بودجه را به مباحث عمرانی تخصیص دادیم.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان بیان کرد: تخصیص ۶۰ درصد بودجه سال جاری به مباحث عمرانی نشان از این است که عزم شورا بر این است کار‌های عمرانی در سطح شهر پیش برود.

وی با بیان اینکه با وجود مشکلات سعی شده طرح‌های خوبی ارائه شود افزود: تمام کمیسیون‌های شورا به فراخور شرح وظایف و مسوولیت‌های خود کار‌ها را به نحو احسن انجام داده‌اند.

گردان با تأکید بر اینکه سعی شده در طرح‌های ارائه شده و لوایح شهرداری توازن توزیع منابع در کل شهر باشد تصریح کرد: در دوره پنجم شورا و سال دوم فعالیت این دوره توجه ویژه‌ای به مناطق حاشیه و توانمندسازی شده است.

وی ایجاد فضای نشاط اجتماعی و شورای اجتماعی محلات را از دیگر اقدامات قابل توجه شورای دور پنجم تا پایان سال دوم عمر این شورا برشمرد و ادامه داد: تجهیز فرهنگسرا‌ها و گذرکودک و دیگر اقدامات اثرگذار در حوزه شهری از دیگر اقدامات بوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان خاطرنشان کرد: شاید بسیاری از اقدامات صورت گرفته همچون جذب سرمایه‌گذار و گردشگری نیز جزو وظایف شورا نبوده، اما هر تلاشی توانستیم در این زمینه‌ها داشتیم.

وی با اشاره به رفع موانع سرمایه‌گذاران شهرداری در شورا، یادآور شد: پس از رفع موانع موارد را به شهرداری واگذار کردیم که اجرا شود.

گردان داشتن بیشترین مصوبات در کمیته انطباق را از دیگر موفقیت‌های شورای دور پنجم برشمرد و اظهار کرد: ۸۰ درصد به طور مستقیم مصوب شده و تعدادی از ۲۰ درصد باقی مانده نیز بحث ابهام بوده است.

حدود ۹۰ درصد مصوبات در کمیته انطباق مصوب می‌شود

وی با بیان اینکه با رفع ابهام تعداد باقی مانده ۹۰ درصد مصوبات در کمیته انطباق مصوب می‌شود، گفت: این امر باعث افزایش سرعت در کار‌ها شده و رکودی در کار‌های شهرداری پیش نیاید.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان بیان کرد: با توجه به اینکه تصویب حدود ۹۰ درصد مصوبات در کمیته انطباق و سیستمی شدن برخی اقدامات، کمترین مراجعات مردمی را در این دور به شورا داریم.

وی افزود: بحث‌های شفاف‌سازی را شروع کردیم و از قبل هم داشتیم با توجه به نرم‌افزار‌های جدید نصب شده در شورا و شهرداری مردم می‌توانند دسترسی لازم به شورا را داشته باشند؛ این نرم‌افزار‌ها اکنون در دست آزمایش است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار