رئیس ورزش و جوانان شهرستان نهاوند گفت: استان همدان قهرمان مسابقات ووشو کشور شد.
کد خبر: ۷۷۸۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۷ 06 September 2019
رئیس ورزش و جوانان شهرستان نهاوند گفت: استان همدان قهرمان مسابقات ووشو کشور شد.

به گزارش مهر، مهرداد سعدی نژاد صبح جمعه در مراسم اختتامیه مسابقات ووشو کشور اظهار کرد: مسابقات ووشو قهرمانی کشور یادواره شهید آیت‌الله قدوسی به میزبانی شهرستان نهاوند برگزار و استان همدان با تکیه‌بر ووشوکاران نهاوندی قهرمان این دوره از رقابت‌ها شد.

وی افزود: شهرستان نهاوند با ۱۹ مدال طلا، ۹ مدال نقره و ۱۰ مدال برنز در مجموع رده‌های سنی مقام اول و به‌عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات رسید.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند تصریح کرد: تیم‌های لرستان و قزوین نیز به ترتیب به مقام‌های دوم و سوم دست یافتند.

وی با اشاره به اینکه در این دوره از مسابقات احمد اسدی مربی نهاوندی از سوی فدراسیون ووشو و سازمان لیگ به‌عنوان ناظر فعالیت داشت، گفت: امروز ووشو نهاوند شرایط ایده آل و خوبی را سپری می‌کند که امیدواریم با تلاش همه مسئولین و مربیان این مهم تداوم داشته باشد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: شهرستان نهاوند در زمینه‌های مختلف به مرحله‌ای رسیده که می‌تواند در جایگاه‌های مختلف ورزشی، فرهنگی و اجتماعی حرف برای گفتن داشته باشد.

حسن بهرام نیا با اشاره به‌افتخار آفرینی ورزشکاران نهاوندی در این دور از رقابت‌ها، گفت: در هر مسابقه‌ای یک عده برنده و عده‌ای بازنده می‌شوند، اما برنده اصلی کسانی هستند که به‌واسطه جایگاهی که به دست آورده‌اند مغرور نشوند و به دیگران فخرفروشی نکنند لذا باید توجه داشته باشیم اخلاق ورزشی بیش از هر مدال و جایگاهی موردتوجه است چراکه موجب تکامل روح و جسم می‌شود.

نماینده مردم نهاوند در مجلس گفت: شهرستان نهاوند دارای بیش از ۱۳ سراب طبیعی است که امیدواریم این ورزشکاران به‌عنوان سفیران گردشگری استان‌های مختلف کشور در این سراب‌ها حضور پیدا کنند تا مبلغانیبرای معرفی شهرستان نهاوند باشندچراکه نهاوند در بحث گردشگری از پتانسیل خوبی برخوردار است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار