سید مسعود عسگریان در خصوص وضعیت تأمین اعتبارات پروژه سایت‌موزه میدان امام (ره) اظهار کرد: بر اساس اظهارات شهرداری، علاوه بر اعتبارات پیش‌بینی شده و هزینه‌ای توسط این مجموعه، اداره کل مسکن و شهرسازی نیز در این پروژه مبالغی را هزینه کرده است.
کد خبر: ۷۷۸۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۷ 06 September 2019
رئیس کمیسیون نظارت، بازرسی و امور اداری شورای شهر همدان گفت: ۲.۵ میلیارد تومان از سوی مسکن و شهرسازی به پروژه سایت موزه میدان امام (ره) اختصاص می‌یابد که تاکنون یک‌میلیارد تومان آن محقق شده است.
اختصاص ۲.۵ میلیارد تومان به سایت‌موزه همدان

به گزارش فارس؛ سید مسعود عسگریان در خصوص وضعیت تأمین اعتبارات پروژه سایت‌موزه میدان امام (ره) اظهار کرد: بر اساس اظهارات شهرداری، علاوه بر اعتبارات پیش‌بینی شده و هزینه‌ای توسط این مجموعه، اداره کل مسکن و شهرسازی نیز در این پروژه مبالغی را هزینه کرده است.

وی هزینه اختصاصی اداره کل مسکن و شهرسازی را تاکنون یک‌میلیارد تومان دانست و گفت: اختصاص ۲.۵ میلیارد تومان از سوی این اداره کل به پروژه پیش‌بینی شده و اعتبار باقی مانده نیز به مرور اختصاص می‌یابد.

رئیس کمیسیون نظارت، بازرسی و امور اداری شورای شهر همدان بیان کرد: در حال حاضر پروژه در حال اجراست و مستندات در خصوص صحبت‌های شهرداری نیز ارائه، بررسی و صحت آن تأیید شد.

وی با بیان اینکه سال گذشته در شورا مصوب شد شهرداری ۳۰۰ میلیون تومان برای فنداسیون پروژه اختصاص دهد افزود: امسال نیز ۱.۵ میلیارد تومان هزینه می‌کند که بخشی از آن هزینه شده است.

عسگریان با تأکید بر اینکه اعتبار پیش‌بینی شده برای اداره کل مسکن و شهرسازی ۲.۵ میلیارد تومان بود تصریح کرد: مسکن و شهرسازی با توجه به اختصاص یک‌میلیارد تومان تا به امروز، ۱.۵ میلیارد تومان دیگر نیز اختصاص خواهد داد.

وی با بیان اینکه این اداره در اختصاص مابقی اعتبار پیش‌بینی شده مشکلی ندارد ادامه داد: اعلام شده به مروری که پیمانکار هزینه می‌کند صورت‌وضعیت ارائه و هزینه پرداخت می‌شود.

رئیس کمیسیون نظارت، بازرسی و امور اداری شورای شهر همدان خاطرنشان کرد: آن بخشی که صورت‌وضعیت کار مازاد بر اعتبار استانی که متعلق به اداره کل راه و شهرسازی است آن بخش را نیز شهرداری پرداخت می‌کند.

وی در پایان با تأکید بر اینکه از لحاظ اعتباری در این پروژه مشکلی نداریم یادآور شد: کندی پیشرفت کار نیز به دلیل اصلاح نقشه‌ها بود که کار انجام شده و پیمانکار در حال انجام کار است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار