رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان کبودراهنگ گفت: ۸ هزار نفر از سوگواران اباعبدالله الحسین در طی ماه‌های محرم و صفر در این شهرستان در مراسم های عزاداری حاضر خواهند شد و امیدواریم همه ما را از پیروان واقعی ائمه معصومین علی‌ها السلام قرار دهد و سربازی در رکاب ولایت باشیم.
کد خبر: ۷۷۷۸۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰ 05 September 2019

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان کبودراهنگ گفت: ۸ هزار نفر از سوگواران اباعبدالله الحسین در طی ماه‌های محرم و صفر در شهرستان کبودراهنگ در مراسم های عزاداری حاضر خواهند شد.

به گزارش تابناک همدان، از کبودراهنگ، احمد زارعی ضمن عرض تسلیت ایام محرم الحرام به مردم ولایت مدار و آرزوی قبولی عزاداری ها‌ی این عزیزان، عنوان کرد: از خداوند بزرگ مسئلت می‌نمایم تا همه ما را از پیروان واقعی ائمه معصومین علی‌ها السلام قرار دهد و سربازی در رکاب ولایت باشیم.

وی با اشاره به اجرای امینانه نیت واقف در سطح شهر و روستا‌های موقوفه بیان کرد: در دهه اول و دوم ماه محرم اداره اوقاف اقدام به برگزاری مراسم سوگواری و پذیرایی از ۸ هزار نفر در سطح امامزادگان، هیئت‌ها و مساجد اعظم و جامع کبودراهنگ می‌نماید.

زارعی تصریح کرد: در راستای هر چه باشکوهتر برگزار شدن مراسمات عزاداری آقا اباعبداله الحسین علیه السلام بیش از ۷۰ میلیون تومان به مساجد و هیئت‌های مذهبی توسط اوقاف و امور خیریه شهرستان تقدیم‌شده است.

رئیس اوقاف کبودراهنگ در تشریح سایر برنامه‌های خود اضافه کرد: برنامه جهانی شیرخوارگان در محل امامزاده راهب علیه السلام ششم محرم، ساعت ۱۰ صبح برگزار می‌شود همچنین تجمع نوجوانان حسینی در امامزاده ذولفقار علیه السلام را ساعت ۹ صبح داریم.

وی گفت: تجمع باشکوه رهروان زینبی مخصوص بانوان را ۱۲ محرم، در محل امامزاده ذوالفقار علیه السلام داریم همچنین ویژه برنامه (منشور عزت) شب شهادت حضرت رقیه سلام‌الله علی‌ها و اطعام بیش از هزار نفر نیز جزو برنامه‌ها می‌باشد.

زارعی با اشاره به برگزاری ویژه برنامه بصیرت عاشورایی که با همکاری هیئت لثارات با حضور مداح اهل بیت عینی فرد خواهد بود افزود: یکی دیگر از ویژه برنامه‌های اوقاف کبودراهنگ دعوت از گروه‌های مختلف تعزیه خوانی در شب‌های دهه اول صفر در سطح شهر و میادین اصلی است.
 
وی در پایان‌گفت: در راستای برگزاری مراسمات مختلف عزاداری و روضه خوانی از مبلغین و روحانیون قم دعوت و به برخی روستا‌ها اعزام‌شده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار