آیت الله شعبانی یادآور شد: ایجاد کارگروهی بین بازار و اداره مالیات پیشنهاد قابل توجهی است که می‌تواند بسیاری از مشکلات را در این زمینه بر طرف کند.
کد خبر: ۷۷۷۷۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲ 04 September 2019
امام جمعه همدان گفت: ایجاد کارگروهی بین بازار و اداره مالیات پیشنهاد قابل توجهی است که می‌تواند بسیاری از مشکلات بازاریان همدان را در این زمینه بر طرف کند.

به گزارش مهر، آیت الله حبیب الله شعبانی در جمع اعضا خیریه ترنم بازار همدان با تشکر از اقدامات خیر خواهانه این نهاد یادآور شد: آنچه از قدیم در فرهنگ ما وجود داشته گره خوردن بازار با مسجد و حوزه بوده است.

وی افزود: توجه و خیر خواهی در دل بازار بوده و کماکان نیز ادامه دارد و حتی گاهی از مواقع یک بازاری یک منطقه را از نظر مالی مدیریت می‌کرده است.

امام جمعه همدان با اشاره به فعالیت‌های خیریه ترنم بازار اظهار داشت: حرکت شما نشان از آن دارد که همان فرهنگ خوبی که در گذشته در بازار وجود داشته کماکان نیز ادامه دارد.

وی تصریح کرد: در سیره بازاریان توجه به مسائل اجتماعی یکی از اصلی‌ترین و رایج‌ترین موضوعات بوده و همراهی و کمک‌های بازاریان جای تقدیر و تشکر دارد چراکه ثابت کرده‌اند این تفکرات زنده است.

نماینده، ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه در روایات و احادیث ما خدمت به خلق و توجه به دیگران بسیار سفارش شده است، یادآور شد: علیرغم همه کمبود‌ها و مشکلات در بازار و در عرصه اقتصادی حضور شما تأکیدی بر پویایی همان فرهنگ گذشته بازار است.

وی در ادامه با بیان اینکه موضوع مالیات یکی از اساسی‌ترین مشکلات بازاریان است، عنوان کرد: در بحث مالیات نیازمند بررسی مشکلات اصناف به صورت جدی هستیم.

آیت الله شعبانی یادآور شد: ایجاد کارگروهی بین بازار و اداره مالیات پیشنهاد قابل توجهی است که می‌تواند بسیاری از مشکلات را در این زمینه بر طرف کند.

وی تاکید کرد: با ایجاد این کارگروه می‌توان امیدوار بود که فشار از روی برخی از بازاریان برداشته شود چرا اگر خدایی ناکرده در حق کسی جفا صورت گیرد و مالیات اضافه دریافت شود، شرعا اشکال دارد به این دلیل که آن مالیات تبدیل به حقوق کارمند می‌شود و پس از آن نیز دردسر‌های زیادی را به دنبال خواهد داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار