به گزارش تابناک همدان، در هفته منتهی به تاریخ ۹۸/۶/۶ بیش از ۲۴ میلیارد سهم و حق تقدم به ارزش تقریبی ۸۰ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال در تالار‌هایبورس اوراق بهادار در کل کشور معامله شد.
کد خبر: ۷۷۶۶۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۶ 31 August 2019
به گزارش تابناک همدان، در هفته منتهی به تاریخ ۹۸/۶/۶ بیش از ۲۴ میلیارد سهم و حق تقدم به ارزش تقریبی ۸۰ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال در تالار‌های بورس اوراق بهادار در کل کشور معامله شد.

در بورس منطقه‌ای همدان در هفته گذشته، تعداد ۵۲ میلیون و ۴۳۹ هزار و ۳ سهم متعلق به ۲۹۳ شرکت به ارزش ۲۱۹ میلیارد و ۵۷۷ میلیون و ۹۷۴ هزار و ۸۸۷ ریال مبادله شد که ۵۲ درصد از معاملات این هفته مربوط به خرید سهام و ۴۸ درصد نیزمربوط به فروش سهام بوده است و همچنین طی این هفته ۵۴ نفر در کلاس‌های آموزشی بورس که برای عموم علاقمندان برگزار میگردد، شرکت کردند و با مفاهیم بازار سرمایه و نحوه معاملات در بورس آشنا شدند.

گفتنی است در چهارشنبه گذشته شرکت‌های پتروشیمی خلیج فارس، فولاد خراسان و فولاد مبارکه اصفهان بیشترین تاثیرمثبت را برشاخص کل بورس داشتند و همچنین بانک تجارت، پالایش نفت اصفهان و سایپا پربیننده ترین شرکت‌های بورس بودند.

در پایان شایان ذکر است، شاخص کل بورس در هفتهی منتهی به تاریخ ۹۸/۶/۶ معادل ۲۷۸،۶۷۴ واحد بود که نسبت به هفته گذشته، ۱۲،۵۴۷ واحد افزایش یافت و همچنین شاخص کل فرابورس هم با ۱۳۱ واحد افزایش به رقم ۳،۷۱۰ واحد رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار