سرپرست بیمارستان آتیه همدان گفت: از ۲۵۶ تخت اسمی بیمارستان آتیه ۱۵۶ تخت فعال است که امید آن می رود با تلاش نیروهای خدوم بیمارستان در طی چند سال اخیر تمام ظرفیت بیمارستان فعال شود.
کد خبر: ۷۷۶۶۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۱ 31 August 2019
بیمارستان آتیه همدان با ظرفیت ۲۵۶ تخت در سال ۱۳۷۵ افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت، این بیمارستان با مساحت ۱۳ هکتار و بنای ۲۴۰۰۰ متر مربع  در  دو طبقه و در قسمت شمال غربی همدان  در شهرک  شهید مدنی واقع شده است.
 
سرپرست بیمارستان آتیه همدان در گفتگوی اختصاصی با تابناک همدان، گفت: از ۲۵۶ تخت اسمی بیمارستان آتیه ۱۵۶ تخت فعال است که امید آن می رود با تلاش نیروهای خدوم بیمارستان در طی چند سال اخیر تمام ظرفیت بیمارستان فعال  شود.
 
دکتر فدایی با اشاره به بهسازی بیمارستان در قسمت عمده ای از بخشهای بستری و سرپایی و همچنین در  تاسیسات و فضای  و جلوگیری از هدر رفت انرزی در واحد تاسیسات که به همت نیروهای ماهر و علاقمند با استفاده از حداقل امکانات ومنابع مالی انجام شده و همچنین تصفیه فاضلاب بیمارستان که روزانه بیش از ۱۲۰ متر مکعب بوده و از ان در ابیاری فضای سبز بیمارستان استفاده می گردد این بیمارستان به عنوان یکی از بیمارستان های دوستدار محیط زیست معرفی شده است.
 
وی با اشاره به وضعیت بخشهای بستری نیز خاطر نشان ساخت: طبق نظر سنجی های انجام شده بیش از ۹۰ درصد رضایت مندی بیماران از خدمات ارائه شده گزارش شده است.
 
فدایی با بیان این نکته که تامین رضایت بیماران در بخشهای بستری از نظر شرایط  هتلینگ و عملکرد پزشکان و پرستاران کار بسیار سختی است، تصریح کرد: به همت نیروهای پر تلاش بیمارستان آتیه به این مهم دست یافته ایم که به نوبه خویش از تمام این عزیزان تشکر می کنم.
 
سرپرست بیمارستان آتیه همدان، افزود: اگر چه در کسب رضایتمندی با دو مقوله روبرو هستیم  که یک سوی آن به رضایتمندی پرسنل و سوی دیگر آن رضایتمندی  واقعی بیماران است، که اولویت این مجموعه کسب رضایت بیماران به ویژه آنهایی که نیاز بیشتری دارند می باشد.
 
فدایی با اشاره به اینکه سیستم های اطلاع رسانی باید وارد میدان شده و ذهنیت مردم را نسبت به بهبود شرایط درمان تغییر دهند، یاد آور شد: توقعات مردم نسبت به مدت زمان ویزیت و نوع نسخه نویسی پزشکان باید تغییر پیدا کند و پزشک خوب پزشکی است که وقت مناسب برای ویزیت بیماران اختصاص داده و نسخه مناسب بر اساس نیاز واقعی بیمار می نویسد چرا که از یک سو باعث بهبود سریع بیمار با هزینه کم می شود و از سوی دیگر مانع از بین رفتن منابع مالی بیماران و سازمانهای بیمه گر شده و در نهایت مانع اتلاف منابع مالی کشور برای تهیه دارو و تجهیزات می شود.
 
وی خاطر نشان ساخت: ما نباید در مدیریت شعار گرا و آمار ساز باشیم بلکه باید واقع بین و عملگرا باشیم و نسبت به حل مسایل و مشکلات  متعهد و کوشا باشیم.
 
سرپرست بیمارستان آتیه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه سالانه بیش از ۲۲ هزار نفر بیمار در بخشهای مختلف بیمارستان  بستری می گردند، افزود: از این تعداد بیش از ۷۵۰۰ نفر در بخش زنان و زایمان بستری شده اند که بیشترین زایمان طبیعی استان در این بیمارستان انجام شده که نزدیک ۵۸ درصد تولدها را شامل می شود.
 
دکتر فدایی با اشاره به پذیرش در قسمت درمانگاه سرپایی نیز گفت:  روزانه بیش از ۱۶۰۰ نفر ویزیت و نسخ آنها در داروخانه بیمارستان  آماده می‌ شود.
 
وی در پایان با بیان اینکه ویزیت سالانه نزدیک به ۵۰۰ هزار نفر در بخش سرپایی را شامل می شود، افزود: بیش از ۱۸۰ هزار نفر این افراد توسط همکاران متخصص و بیش از ۳۰۰ هزار نفر توسط پزشکان عمومی ویزیت می شوند، ولی با این وجود جوابگوی خیل عظیمی از مراجعه کنندگان که نمی توانیم از سیستم ارجاع و یا سایر سیستمها نظیر نوبت دهی  تلفنی و اینترنتی بهره مند شوند، باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار