قربانی با اشاره به هزینه سنگین درمان ناباروری عنوان کرد:بیمه‌ها موظف به ایجاد پایه‌های بیمه‌ای برای کاهش هزینه‌های درمان ناباروری هستند.
کد خبر: ۷۷۶۵۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۶ 31 August 2019
نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: بیمه‌ها موظف به ایجاد پایه‌های بیمه‌ای برای کاهش هزینه‌های درمان ناباروری هستند.

به گزارش ایرنا؛ محمدحسین قربانی کاهش رشد جمعیت را یکی از معضلات امروزه کشور دانست و اظهار کرد:با توجه به توسعه فضا‌های بهداشت و درمان در سراسر کشور متاسفانه نمودار رشد جمعیت قابل توجه و مطلوب نیست.

وی بالا رفتن سن ازدواج و کاهش علاقه زوج‌های جوان برای فرزندآوری را از دلایل کاهش رشد جمعیت برشمرد و افزود:درصد قابل توجهی از زوج‌های جوان دچار بیماری ناباروری هستند و مرکز جهاد دانشگاهی بستر بسیار خوبی برای ارائه خدمات به این افراد ایجاد کرده است.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در بودجه عمومی کشور و برنامه ششم توسعه جایگاهی برای جهاد دانشگاهی در نظر گرفته شده تا این نهاد انقلابی بتواند بهتر به خانواده‌های نابارور کمک کند.

قربانی با اشاره به هزینه سنگین درمان ناباروری عنوان کرد:بیمه‌ها موظف به ایجاد پایه‌های بیمه‌ای برای کاهش هزینه‌های درمان ناباروری هستند.

وی مرکز جامع زنان ودرمان ناباروری جهاد دانشگاهی همدان را جز مراکز خوب درمان ناباروری در کشور معرفی کرد و گفت:جمعیت زوج‌های نابارور قابل توجه است که با کمک ما و میل آن‌ها در فرزندآوری نمودار جمعیت رشد چشمگیری خواهد داشت.

قربانی مراکز جامع سرطان، قلب و درمان ناباروری را از مراکز درمانی لازم برای بانوان در سطح استان‌ها برشمرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار