به گزارش تابناک همدان از ملایر دوره در مراسم اختتامیه سی و یکمین جشنواره تئاتر استان همدان در شهرستان ملایر برگزار و برگزیدگان این جشنواره معرفی شدند.
کد خبر: ۷۷۶۱۳۳
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۳ 29 August 2019
به گزارش تابناک همدان از ملایر دوره در مراسم اختتامیه سی و یکمین جشنواره تئاتر استان همدان در شهرستان ملایر برگزار و برگزیدگان این جشنواره معرفی شدند.
 
بر اساس آراء هیئت داوران سی و یکمین جشنواره تئاتر استان همدان در بخش طراحی صحنه طراح نمایش لیلی و مجنون از تویسرکان رتبه نخست، طراحی صحنه نمایش خوابگاه دختران شماره ۱۳ از همدان رتبه دوم و طراحی صحنه نمایش فرجام عجیب زوج نافرم از همدان رتبه سوم را کسب کردند در بخش موسیقی نیز هیئت داوران تندیس جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی را به گروه موسیقی نمایش لیلی و مجنون از شهرستان تویسرکان اهدا کرد.

در بخش بازیگری زن تندیس جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به رتبه نخست این جشنواره به بازیگران نمایش‌های فرجام عظیم زوج ناخن و لیلی و مجهول خانم‌ها نفیسه صالحی و فاطمه بیات اهدا شد.
 
 همچنین بهاره جلیل یمانی و محیا جباری برای نمایش‌های ورود آقایان ممنوع و چند برش از مغز سرباز کوچک برجک شماره ۴ رتبه دوم بازیگران زن را کسب کردند.
 
جایزه رتبه سوم بازیگری زن نیز به باران عرفانی، ندا هادیان و منیره قاضی‌زاده برای نمایش‌های ورود آقایان ممنوع و طمارزو اهدا شد.

 در بخش بازیگری زن هم هیئت داوران با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی از مریم رازانی فاطمه ابرار پایدار و آزاده سیمایی تقدیر به عمل آورد.

در بخش بازیگری مرد محمود غفاری و سید مهرداد کاووس حسینی بازیگران نمایش موسیو ابراهیم و گل‌های قرآنی رتبه نخست را کسب کردند و تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی مشترکا به آن‌ها اهدا شد.

در بخش بازیگری مرد محسن رضایی به خاطر بازی در نمایش فرجام عجیب زوج نافور رتبه دوم را کسب کرد.

 رتبه سوم این جشنواره در بخش بازیگری نیز به بهداد منتظرین و سپهر مسافریان به خاطر بازی در نمایش فرجام عجیب زوج نافرم و دختران خوابگاه شماره ۱۳ رسید.
 در بخش بازیگری مرد نیز لوح تقدیر و جایزه نقدی به بهروز ناصر شریعتی بازیگر نمایش طمارزو اهدا شد. 

در بخش نمایشنامه مزدک مهمونی از همدان به خاطر نویسندگی نمایشنامه فرجام عجیب زوج نا فرم رتبه نخست را کسب کرد.

همچنین سجاد طهماسبی به خاطر نمایش لیلی و مجهول از شهرستان تویسرکان رتبه دوم و محمد مهدی کلهر از همدان به خاطر نوشتن نمایش دختران خوابگاه شماره ۱۳ رتبه سوم را کسب کردند.

لوح تقدیر و جایزه نقدی به نویسنده نمایشنامه نویسنده نمایشنامه چند برش از مغز کوچک سرباز برجک شماره ۴۳ رضا باغبان از شهرستان ملایر اهدا شد. 
در بخش کارگردانی نمایش لیلی و مجنون به کارگردانی سجاد طهماسبی از شهرستان تویسرکان رتبه نخست را کسب کرد.
 
مزدک مهیمنی به خاطر کارگردانی نمایش فرجام عجیب زوج نافرم از همدان رتبه دوم کارگردانی را کسب کرد.

 همچنین رتبه سوم بخش کارگردانی نیز مشترکاً به کارگردانان نمایش‌های دختران خوابگاه شماره ۱۳ و ورود آقایان ممنوع از همدان رسید. 

 هیات داوران نمایش‌های لیلی و مجنون به کارگردانی سجاد طهماسبی از شهرستان تویسرکان و نمایش فرجام عجیب زوج نافرم به کار گردانی مزدک مهیمنی از همدان را برای معرفی به جشنواره مناطق و دبیرخانه سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی می‌کند.
 
برگزیدگان سی و یکمین جشنواره تئاتر استان همدان 
 
برگزیدگان سی و یکمین جشنواره تئاتر استان همدان 
 
برگزیدگان سی و یکمین جشنواره تئاتر استان همدان 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار