رئیس اتحادیه کیف و کفش همدان در آیین گشایش پنجمین نمایشگاه صنعت چرم گفت: ۴۳ واحد تولیدی و توزیع کننده، کالا‌های خود را در ۲ سالن نمایشگاهی با ۶۰ برند داخلی که ۴۰ برند خاص همدان و ۲۰ برند از سراسر کشور در رسته‌های کیف، کفش، البسه چرم و همچنین مواد اولیه مورد به نمایش گذاشته شده و خوشبختانه مورد استقبال قرار گرفته است.
کد خبر: ۷۷۱۹۷۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵ 15 August 2019

پنجمین نمایشگاه تخصصی صنعت چرم در همدان با حضور مسئولان استان و هیئت تجاری اقلیم کردستان عراق به منظور ایجاد ارتباط اقتصادی و تجاری بین دو کشور ایران و عراق گشایش یافت.

رئیس اتحادیه کیف و کفش همدان در آیین گشایش این نمایشگاه گفت: ۴۳ واحد تولیدی و توزیع کننده، کالا‌های خود را در ۲ سالن نمایشگاهی با ۶۰ برند داخلی که ۴۰ برند خاص همدان و ۲۰ برند از سراسر کشور در رسته‌های کیف، کفش، البسه چرم و همچنین مواد اولیه مورد به نمایش گذاشته شده و خوشبختانه مورد استقبال قرار گرفته است.

به گزارش تابناک همدان، احمد گازرانی افزود: تولید کنندگان استان‌های اصفهان، آذربایجان شرقی، تهران، البرز، مشهد، قم و همدان در این نمایشگاه حضور دارند.

وی با بیان اینکه شرکت کنندگان در نمایشگاه تخصصی کیف، کفش، چرم و لوازم کفش انواع محصولات و تولیدات چرمی خود را ارائه و به نمایش عموم گذاشته اند، تصریح کرد: هیات‌های تجاری از اقلیم کردستان عراق نیز از این نمایشگاه بازدید کردند که با شرکت‌های ایرانی وارد مذاکره تجاری خواهند شد.

رئیس اتحادیه کیف، کفش و چرم همدان با اشاره به حضور هیات عراقی است اظهار داشت: این هیات ۱۹ نفره تجاری عراق به سرپرستی شیخ مصطفی عبدالرحمن عبدالله از دیروز به منظور بازدید از نمایشگاه کیف و کفش چرم همدان و چند پروژه دیگر وارد همدان شدند.

گازرانی افزود: تاکنون پنج قرارداد تجاری با شرکت‌های همدانی توسط این هیات عراقی منعقد شده است

وی با بیان اینکه جاذبه‌های گردشگری همدان بسیار مورد توجه آنهاست افزود: بر این اساس بازدید از آرامگاه بوعلی سینا در برنامه‌های آن‌ها گنجانده شد و امروز هیات تجاری عراقی با حضور در آرامگاه شیخ‌الرئیس ابوعلی سینا در همدان به مقام شامخ این اسطوره علمی ادای احترام کردند.

در پایان لازم به ذکر است، این نمایشگاه از تاریخ ۲۳ تا ۲۶ مرداد از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل نمایشگاه‌های دائمی استان همدان میزبان علاقمندان است.
 
پنجمین نمایشگاه تخصصی صنعت چرم با حضور هیئت تجاری اقلیم کردستان عراق/ هنر نمایی ۴۰ برند چرم خاص همدان
 
پنجمین نمایشگاه تخصصی صنعت چرم با حضور هیئت تجاری اقلیم کردستان عراق/ هنر نمایی ۴۰ برند چرم خاص همدان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار