فرمانده انتظامی شهرستان همدان بیان کرد: با اقدام به موقع پلیس و درگیری در نهایت با استفاده از قوه قهریه هر سه متهم بازداشت شدند.
کد خبر: ۷۷۱۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸ 12 August 2019
فرمانده انتظامی شهرستان همدان، از دستگیری سه مرد شرور در یکی از روستا‌های حوزه استحفاظی پاسگاه انتظامی آبشینه خبر داد که با قمه کشی باعث ایجاد وحشت میان اهالی روستا شده بودند.

به گزارش ایرنا؛ سرهنگ جمشید باقری در تشریح این خبر گفت: در پی تماس فردی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر عربده کشی و ایجاد مزاحمت سه مرد قمه به دست در یکی از روستا‌های تابعه شهر همدان، تیمی از ماموران پاسگاه انتظامی آبشینه عازم محل شدند.

وی افزود: ماموران در هنگام ورود به روستا، ۳ مرد جوان را مشاهده کردند که با قمه کشی با روستائیان درگیر شده و یکی از اهالی نیز در این درگیری با ضربه قمه مجروح و قبل از حضور ماموران به بیمارستان بعثت منتقل شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان بیان کرد: با اقدام به موقع پلیس و درگیری در نهایت با استفاده از قوه قهریه هر سه متهم بازداشت شدند.

سرهنگ باقری افزود: تحقیقات مقدماتی حاکی از آن است که این ۳ نفر که به گفته اهالی روستا حالت طبیعی نداشتند حین عبور از داخل روستا با ۲ نفر از اهالی درگیر شده و پس از ضرب و شتم با قمه و مجروح کردن یکی از آن ها، هنگام فرار با خودروی سواری پراید، با ۲ راس گوسفند برخورد کردند و باعث تلف شدن حیوانات شدند.

وی با عنوان این که متهمان با تشکیل پرونده روانه دادسرا شدند گفت: حفاظت از جان، مال و ناموس مردم بر عهده نیروی انتظامی است و پلیس با مجرمان و متخلفان قاطعانه برخورد می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار