محمد علی گرزین افزود: از مهرماه سال جاری (سیکل سوم)، در شهرستان‌ها و مناطق مخابراتی استان، همزمان با سراسر کشور، قبض‌های کاغذی چاپ و توزیع نمی‌شود.
کد خبر: ۷۷۰۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۷ 10 August 2019
از ابتدای مهرماه سال جاری، در راستای نهادینه‌سازی فرآیند‌های دولت الکترونیک، قبض‌های کاغذی تلفن ثابت همدان به صورت کامل حذف می‌شود.

به گزارش ایرنا؛ مدیرعامل شرکت مخابرات همدان ایرنا گفت: برای آخرین بار صورت حساب مرداد و شهریور ماه مشترک‌های تلفن ثابت به صورت کاغذی چاپ و توزیع می‌شود و پس از آن صدور اینگونه قبض‌های کاغذی متوقف می‌شود.

محمد علی گرزین افزود: از مهرماه سال جاری (سیکل سوم)، در شهرستان‌ها و مناطق مخابراتی استان، همزمان با سراسر کشور، قبض‌های کاغذی چاپ و توزیع نمی‌شود.

وی صرفه‌جویی سالانه از حذف قبوض و به‌کارگیری این هزینه در راستای توسعه مخابرات را از اولویت‌های این شرکت دانست و اظهار داشت: تمام مشترک‌های تلفن‌ثابت در سراسر کشور از این پس می‌توانند با تماس با سامانه ۲۰۰۰، به‌صورت شبانه‌روزی از خدمات پرداخت قبوض استفاده کنند.

گرزین ادامه داد: وب‌سایت شرکت مخابرات همدان به نشانی www.tch.ir و کد دستوری ussd ستاره ۲۰۲۰ مربع نیز در اختیار تمام مشترک‌ها قرار دارد و مشترک‌ها می‌توانند با دریافت کارکرد تلفن ثابت خود به‌صورت لحظه‌ای، نسبت به پرداخت کارکرد خود اقدام کنند.

وی عنوان کرد: ساده سازی فرایندها، ارائه خدمات به مشترکان در کمترین زمان و شفاف بودن همه امور مربوط به دریافت و پرداخت از مزایای مهم حذف قبض‌های کاغذی تلفن ثابت است.

تمام شهر‌ها و روستا‌های همدان از تلفن ثابت برخوردارند.

۷۶۵ هزار شماره تلفن ثابت به مشترک‌های این استان واگذار شده است که ۵۹۵ هزار شماره آن فعال و مشغول به کار هستند.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار